رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم خبر داد
به غیر از پروژ‌ه‌های شهری، دستگاه‌های اجرایی نزدیک به 60 طرح استانی جدید را با اعتباری نزدیک به یک‌هزار و 600 میلیارد تومان برای واگذاری به بخش خصوصی به استانداری قم معرفی کردند.
کد خبر: ۱۹۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ 10 March 2016
به گزارش تابناک قم، سید حسن رضوی ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری استان قم در سال 94 که همزمان با شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدا برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وجود مشکلات مالی در سطح کشور، دولت تخصیص اعتبارات اسفندماه را به فروردین‌ماه موکول کرده است.

وی با تاکید بر اینکه برخی از طرح‌های استان قم در اولویت تخصیص بودجه دولت تدبیر و امید قرار گرفته است، اضافه کرد: امیدواریم بخشی از اعتبارات سفر رئیس جمهور و پروژه‌های ملی این سفر که به صورت میانگین نزدیک به 50 درصد آن ابلاغ شده را در اوایل سال آینده تامین کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید به صورت مستقیم در وزارتخانه‌های خود پیگیر اعتبارات باشند تصریح کرد: اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم فعالیت‌های عمرانی بسیار زیادی را در سال اخیر به مرحله اجرا رسانده است و امیدواریم برخی از دستگاه‌های اجرایی با این اداره‌کل مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی از احداث نخستین بخش ویژه درمان بیماران اعصاب و روان در قم یاد کرد و افزود: امیدواریم زمین مورد نیاز برای احداث این بخش به اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص یابد تا این پروژه با سرعت بیشتری به نتیجه برسد.

رضوی یادآور شد: هر فردی که مشمول بازنشستگی می‌شود در سال آینده بازنشسته شود زیرا ردیف مناسبی در بودجه سال 95 برای این افراد مورد توجه قرار گرفته است و پاداش پایان کار کارمندان دولت زودتر پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آغاز به کار نیروهای جدید استانداری قم از روز نخست سال 95 پیگیری می‌شود مطرح کرد: بر اساس ابلاغ دولت تدبیر و امید جذب نیروی جدید برای هیچ دستگاهی به جز استانداری قم پذیرفته نشده است.

رضوی خاطرنشان کرد: به غیر از پروژ‌ه‌های شهری، مدیران دستگاه‌های اجرایی نزدیک به 60 طرح استانی جدید را با اعتباری نزدیک به یک‌هزار و 600 میلیارد تومان، پروژه‌های نیمه‌تمام را با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد تومان و پروژه‌های تکمیل شده را با اعتبار 50 میلیارد تومان برای واگذاری به بخش خصوصی به استانداری قم معرفی کردند که با تحقق این امر می‌توانیم اعتبارات عمرانی 20 سال آینده استان را در سال آینده به نتیجه برسانیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار