معاون دانشگاه امام حسین(ع):
به گزارش تابناک سمنان،معاون دانشگاه امام حسین(ع)، با اشاره به اقتدار و توان رزمی دفاعی جمهوری اسلامی ایران در منطقه، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشمن را در آن سوی مرزها زمین گیر کرده است.
کد خبر: ۱۹۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 11 March 2016
سردار محمد شعبانی شامگاه پنج شنبه در خلال آئین گرامیداشت ۱۳ شهید والامقام امیریه دامغان و پنج شهید گلگون کفن گمنام این شهر، با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه، مقابله با ترفندها و توطئه های دشمنان اظهار داشت: امروز سپاه توانسته در آن سوی مرزها دشمن را غافلگیر و زمین گیر کند که این امر از اقتدار، عظمت و صلابت نیروی رزمی دفاعی جمهوری اسلامی ایران گواهی می دهد و امروز استکبار جهانی قدرت و اقتدار نظام مبهوت شده است.

وی افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی حاصل خون پاک شهدا و ایثارگری های رزمندگان ما در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای والامقام مدافع حرم است لیکن همه ما می بایست سخنان ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب با محوریت نفوذ را مورد توجه قرار دهیم.

شهادت تقدیری مبارک است

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به اینکه شهدا امامزادگان عشق هستند، گفت: شهادت اتفاق نیست بلکه یک تقدیر مبارک است و این توفیق بس عظیم نصیب هر کسی نخواهد شد، همچنین شهدا با شهادت خود مسیر درست زندگی کردن را به ما آموختند و ما نیز می بایست با تاسی از راه و مسیر شهدا ادامه دهنده راه آنان باشیم.

شعبانی با تاکید بر اینکه بهترین سعادت ها شهادت است، ابراز داشت: اگر در امورمان به شهدا اقتدا نکنیم و لحظه ای از یاد و راه آنان غافل شویم قطعا در مال و پست و مقام دنیوی غرق خواهیم شد و راه سعادت را در تاریکی زندگی ماشینی از یاد خواهیم برد.

وی در پایان افزود: شهدا دارای مقام، منزلت و جایگاه والایی در جامعه هستند و ما وظیفه داریم یادواره های شهدا را در شان و منزلت آنان برگزار و از این طریق دین خودمان را به آنان ادا کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار