با حضور پرشور مردم
به گزارش تابناک سمنان،روز شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید با حضور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و آحاد مردم در مزار شهدای گرمسار گرامی داشته شد.
کد خبر: ۱۹۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 11 March 2016

ظهر امروز مراسم گرامیداشت روز شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مزار شهدای گرمسار با حضور حسین مظفر نماینده مردم تهران و غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، امام جمعه آرادان و تعدادی از خانواده‌های شهیدان برگزار شد.

غلامرضا کاتب، نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن قدردانی از مسئولان برگزارکننده و اداره بنیاد شهید شهرستان گرمسار اظهار داشت: زنده‌نگه داشتن یاد و نام شهیدان همیشه و در هر حال کوچک‌ترین وطیفه ما نسبت به آنان است که به تحقق می‌رسد.

وی با اشاره به سخنی از امام صادق (ع) افزود: یک مؤمن واقعی همه فعالیت‌ها و کوچک‌ترین اموری که هر ‌روزه انجام می‌دهد، با رضای خدا و با ایمان قلبی به پروردگار است و این امر یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهدای پاک و مطهر به شمار می‌رود.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: شهدا، رزمندگان و ایثارگران از جان و سلامتی خود برای به دست آوردن آزادی و تحقق آرمان‌های امام راحل در سایه رضایتمندی پروردگار گذشتند و امروز این وظیفه بر دوش هر مسلمان ایرانی است که به دنبال تداوم مسیر شهدا و رزمندگان باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار