عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران گفت: پیشرفت و رونق اقتصادی استان اردبیل نیازمند جذب سرمایه‌گذاران خارجی بوده و باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.
کد خبر: ۱۹۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 11 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، حسین پیرموذن در جلسه بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار داشت: دوران بعد از اجرای برجام فرصتی مناسب و مطلوب برای توسعه و رونق اقتصادی در استان بوده که در این زمینه باید مسئولان استانی توجه ویژه داشته باشند.

وی با تاکید بر جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در حوزه های مختلف در استان اردبیل گفت: استان اردبیل ظرفیت‌های خوب و مناسبی در زمینه کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن داشته و باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت‌ها با توسعه سرمایه‌گذاری‌های برای پیشرفت و رونق استان استفاده کنیم.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: در حال حاضر استان اردبیل از توانمندی کافی و مناسب برای جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران داخلی و به ویژه خارجی برخوردار بوده و باید تلاش کنیم تا هیئت‌های سرمایه‌گذاری خارجی وارد استان شده و اقدام به فعالیت تولیدی و اقتصادی کنند تا بتوانیم توسعه استان را شاهد باشیم.

پیرموذن لازمه این امر و جذب سرمایه‌گذاران خارجی معرفی و شناساندن توانایی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی استان دانست و افزود: اتاق بازرگانی اردبیل نیز در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتوانیم در این زمینه گام‌های اساسی را برداریم.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: برای اینکه بتوانیم در این زمینه گام‌های موثری را برداریم ضروری است تا تعامل بخش خصوصی و دولتی در استان افزایش یابد و با توجه به گرایش هیئت‌های سرمایه‌گذاری خارجی به فعالیت در استان باید در این زمینه برنامه‌ریزی داشته و با تعامل همه‌جانبه زمینه سرمایه‌گذاری را در استان فراهم کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار