رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري يک متخصص بيهوشي قلابي در قم خبر داد و گفت: نامبرده با جعل عنوان و ارائه مدارک پزشکي به يکي از بيمارستان هاي قم به مدت يک ماه مشغول به کار بوده است.
کد خبر: ۱۹۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 12 March 2016
به گزارش تابناک قم، سرهنگ احمد کرمي اظهارداشت: در پي دريافت گزارشي از دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي استان قم مبني بر تناقضات و ابهامات مدارک شناسنامه اي و امور درماني يک پزشک در بيمارستاني در قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران آگاهي استان قم قرار گرفت. 

به گفته وي با استعلام مدارک هويتي نامبرده مشخص شد وي تشابه ظاهري زيادي با يک دکتر متخصص بيهوشي دارد. 

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم افزود: متهم که با جعل عنوان و ارائه مدارک شناسايي، نظام پزشكي و مدارک تخصصي جعلي، خود را به عنوان پزشک معرفي کرده بود، در تحقيقات مأموران سرانجام به جرم خود اعتراف کرد. 

وي ادامه داد: نامبرده با استخدام قراردادي در يکي از بيمارستان هاي قم به مدت يک ماه در 12 شيفت 24ساعته مشغول به کار بوده است. 

سرهنگ کرمي با اشاره به دو فقره سابقه کيفري متهم، گفت: وي اذعان کرد، اسناد جعلي را از فردي داراي مدرک كارشناسي رايانه كه اكنون در زندان است با پرداخت10ميليون ريال دريافت كرده، همچنين دوره كارداني بيهوشي را در دانشگاه گذرانده و از سال 1382 در مراكز درماني استان هاي لرستان، تهران و اصفهان نيز فعاليت داشته است. 

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم در خاتمه با تاکيد بر اينکه فعاليت اينگونه افراد در مراكز درماني بسيار حساس و تهديدي براي سلامت شهروندان است خواست تا مجريان امر نظارت دقيق تري داشته باشند. 

تریلی حامل کارتن در آتش

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 42 عملیات آتش‌نشانی طی 2 روز گذشته خبر داد و گفت: در مهم‌ترین حادثه تریلی حامل بار کارتن طعمه حریق شده بود.

عباس جعفری در تشریح جزئیات این ماموریت‌ها افزود: در این مدت 9 مورد عملیات ایمن‌سازی، سه مورد عملیات نجات و 30 مورد حریق انجام گرفت.

وی در خصوص عملیات حریق تصریح کرد: از 30 عملیات حریق صورت گرفته، 19 مورد مربوط به ضایعات، دو مورد مربوط به درخت، دو مورد مربوط به باغ، یک مورد مربوط به منزل، دو مورد مربوط به مغازه، یک مورد مربوط به خودرو، دو مورد مربوط به انفجار گاز شهری و یک مورد مربوط به تریلی بار کارتن بوده است.

این مسئول در خصوص حریق تریلی بار کارتن گفت: این حادثه خارج از محدوده عملیاتی شهر قم و در کیلومتر 60 جاده قدیم قم تهران رخ داد و بلافاصله دو خودرو عملیاتی به محل اعزام شدند که به‌ دلیل بعد مسافت از مناطق آبگیری و نیز مشکلات ترافیکی، اطفای حریق از ساعت 15:15 تا 22:49 به طول انجامید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار