کد خبر: ۱۹۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 12 March 2016


رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: توسعه صنعت گردشگری در البرز رونق اقتصادی را به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رحیم بنامولایی ظهر امروز نهمین نشست کمیسیون گردشگری استان البرز، اظهار کرد: یکی از مهمترین راهکارهای اساسی برای توسعه و رونق اقتصاد در این استان توسعه صنعت گردشگری است.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی این استان و همچنین داشتن مراکز گردشگری لذا می‌توانیم با استفاده از این مهم علاوه بر توسعه صنعت گردشگری در ارتقای اقتصاد نیز گام‌های اساسی را برداریم.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز خاطرنشان کرد: کشور ما از لحاظ جذب گردشگر از جاذبه‌های فرهنگی، طبیعی بسیاری برخوردار است و همیشه مورد توجه گردشگران بوده است.

بنامولایی افزود: ایران که دارای چهار فصل است می‌تواند پذیرای انبوهی از گردشگران جهان به شمار آید و اقتصاد خود را با تحولات اساسی مواجه کند.

وی یکی از راهکارهای اساسی برای رهایی از وابستگی به صنعت نفت را توسعه صنعت گردشگری عنوان کرد و بیان داشت: باید از وابستگی به صنعت نفت رها شد و با تأمین امکانات لازم در جهت توسعه صنعت گردشگری در کشور پیش رفت.

رئیس اتاق بازرگانی ادامه داد: با توسعه صنعت گردشگری علاوه بر رونق اقتصادی می توانیم در ایجاد تحولات و توسعه اشتغال در کشور نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار