معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم خبر داد
معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم گفت: با توجه به اینکه از ایام فاطمیه عبور کرده‌ایم شمار بیشتری از مسافران نوروزی به قم سفر می‌کنند.
کد خبر: ۱۹۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۲ 15 March 2016
به گزارش تابناک قم،‌ یونس عالی‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران قم که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای خدمات‌‌دهی به زائران لازم است هماهنگی بین دستگاهی وجود داشته باشد تا بتوانیم به خوبی از زائران کریمه اهل‌بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران میزبانی کنیم.

وی با بیان اینکه امسال زائران بیشتری به قم سفر خواهند کرد گفت: سال گذشته ایام نوروزی با ایام فاطمیه مقارن شده بود و به همین دلیل شمار زائرانی که به قم سفر کردند بسیار محدود بود که امسال این محدودیت وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم با بیان اینکه مسئله توزیع آب آشامیدنی به زائران باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد، تاکید کرد: امسال با توجه به افزایش حجم زائران در ایام نوروز باید برای توزیع آب آشامیدنی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س)‌ تمهیداتی اندیشیده شود تا با کمبود آب آشامیدنی مواجه نشویم.

عالی‌پور با اشاره به شرایط دشوار پذیرش زائران در قم خاطرنشان کرد: امیدواریم کاستی‌هایی که سال قبل در پذیرایی از زائران وجود داشت امسال به همت و تلاش همه دستگاه‌های اجرایی برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه برای استقبال خوب از مسافران نوروزی آمادگی داریم گفت: با توجه به اینکه همه زائرانی که به قم می‌آیند ایرانی نیستند و از دیگر کشورها نیز توریست وارد قم می‌شود، مشکلاتی مانند نبود تابلوهای راهنما به زبان فارسی و انگلیسی وجود داشت که این مسئله در حال پیگیری و برطرف شدن است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار