هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرک گلستان شیراز تشییع و تدفین شد.
کد خبر: ۱۹۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶ 15 March 2016
تابناک فارس به نقل از میزان:هم‌زمان با سال‌روز شهادت حضرت زهرا (س)، شهید گمنام دوران دفاع مقدس یکشنبه 23 اسفندماه با حضور بیش از 10 هزار نفر از اقشار مختلف مردم شهرک‌های غرب شیراز در شهرک گلستان این شهر تشییع و تدفین شد.

آیین تشییع پیکر مطهر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس که در زمان شهادت 19 سال داشته است، از ساعت 9 صبح دیروز و بر دستان عزاداران فاطمی از ابتدای شهرک گلستان جنب سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز آغاز و سپس در بوستان شهدای گمنام این شهرک به خاک سپرده شد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز در حاشیه این آیین اظهار داشت: مردم شهرک گلستان و شهرک‌های غرب شیراز بار دیگر با حضور در آیین تشییع این شهید گمنام، حماسه‌ای ولایی خلق کردند.

سید حسین حسینی با تأکید بر اینکه مردم منطقه غرب شیراز میزبانی شهدا را افتخار خود می‌دانند، افزود: این شهید دومین شهید گمنام است که در شهرک گلستان به خاک سپرده می‌شود.

وی بیان کرد: شهدا منبع برکت و صفات الهی هستند که برخورداری شهرک گلستان و شهرک‌های غرب شیراز از وجود بابرکت دو شهید گمنام و معطر شدن به بوی شهدا و ولایت یک نعمت الهی است که باید قدردان آن باشیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز از مردم شهرک‌های غرب شیراز برای حضور در مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار قدردانی کرد و گفت: مردم شهرک‌های غرب شیراز میزبان خوبی برای این شهید گمنام هستند که امیدواریم بتوانیم راه، سیره و مسیر شهدا را ادامه دهیم و دین خود را به این بزرگان ادا کنیم.

وی اضافه کرد: پس از تشییع و تدفین این شهید گمنام، مراسم‌ شبی با شهدا با حضور مردم شهرک‌های غرب شیراز در آرامگاه شهدای گمنام شهرک گلستان شیراز برگزار می‌شود.

حسینی در پایان با اشاره به تأثیر فرهنگی شهدا بر جامعه به‌ویژه نسل جوان اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یک فرهنگی غنی و پرمحتوا است که شهدا الگوی کامل و راستین این فرهنگ در جامعه هستند.

در این مراسم سردار سرتیپ محمدجعفر اسدی، فرمانده پیشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به سخنرانی پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار