مدیرعامل آتش‌نشانی جهرم از آمادگی کامل این سازمان برای مقابله با وقوع حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال خبر داد.
کد خبر: ۱۹۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 15 March 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:بهمن زارعیان با بیان اینکه دو ایستگاه آتش‌نشانی جهرم و 30 پرسنل آن برای جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی چهارشنبه امسال در آمادگی کامل به سر می‌برند، گفت: یک هزار بروشور و بنرهای اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها برای جلوگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری توزیع‌شده است.
 وی با بیان اینکه هر ساله در شب چهارشنبه آخر سال شاهد گزارش‌های زیادی از نقص عضو افراد مانند نابینایی دائم، قطع دست، پا و مرگ‌های فجیع هستیم، افزود: علت این اتفاقات ناگوار غفلت و بی توجهی به نکات ایمنی است.
 زارعیان با اشاره به اینکه آمارها نشان می‌دهد بیشترین قربانیان چهارشنبه‌سوری کودکان و نوجوانان هستند، خانواده‌ها را به مراقبت از کودکان و فرزندان خود توصیه کرد و افزود: کودکان باید از خطرات مواد منفجره و آتش‌زا آگاه شوند و آنان را از بازی با چنین موادی بر حذر داشت.
 وی خطاب به والدین گفت: آثار سوختگی می‌تواند سیمای دل‌نشین فرزندان را غیرقابل‌تحمل کند و
به آتش کشیدن لاستیک و لوازم فرسوده منزل علاوه بر تشدید خطرات جانی و مالی باعث نگرانی شدید بیماران ریوی و قلبی شده و محیط‌زیست را با خطرات جدی روبه‌رو می‌کند.
 مدیرعامل آتش‌نشانی جهرم تصریح کرد: برافروختن آتش در دست افراد است اما همیشه کنترل و اطفای آن در اختیار ما نیست بنابراین نباید برای خوشگذرانی لحظه‌ای آینده خود را به خطر انداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار