در سال جاری :
به گزارش تابناک سمنان،رئیس اداره ثبت احوال دامغان با اشاره به این که در سال جاری سه هزار و 22 واقعه ازدواج در این شهرستان به ثبت رسید ،گفت : در این مدت به ازای هر هفت مورد ازدواج در دامغان یک مورد واقعه طلاق به ثبت رسید.
کد خبر: ۱۹۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 15 March 2016
محمدرضا قربانی در چهارمین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی این شهرستان در فرمانداری افزود : در سال جاری 87 مورد واقعه طلاق در شهرستان دامغان به ثبت رسید.
وی اظهار داشت : در بحث ثبت واقعه طلاق شهرستان دامغان بعد از شهرستان های سمنان و شاهرود در رتبه سوم قرار دارد.
دبیر شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان دامغان تصریح کرد : همچنین در این مدت یک هزارو 84 واقعه تولد در ااین داره
به ثبت رسید که این میزان آمار نسبت به سال قبل هفت درصد رشد داشته است.
وی خاطر نشان کرد : در سال جاری تعداد 322 مورد واقعه فوت در این شهرستان ثبت شد که این میزان ثبت واقعه فوت در مقایسه با سال گذشته 34 درصد کاهش داشته است.
قربانی افزود : در این مدت 539 واقعه ازدواج در دفاتر ازدواج شهرستان دامغان به ثبت رسید که این میزان آمار از کاهش 9درصدی نسبت به سال قبل برخوردار بود.
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار شهرستان دامغان در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع ثبت واقیع حیاتی در جهان امروز اظهار داشت : ثبت و تهیه آمار و ارقام و بکارگیری آن نقش حیاتی در رشد و توسعه ای اقتصادی کشورهای جهان دارد.
علی محمد مویدی زاده گفت : با بررسی آمارهای ارائه شده در سال جاری توسط اداره ثبت احوال شهرستان دامغان این آمار ها مارا در برنامه ریزی ها به ویژه در تهیه سند جامع توسعه شهرستان کمک و یاری می کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار