مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان از برگزاری پنجمین دوره طرح آرامش بهاری در 28 بقعه متبرکه شاخص استان هرمزگان خبر داد و گفت: پیش‌بینی شده بیش از یک و نیم میلیون زائر در بقاع متبرکه هرمزگان حضور یابند.
کد خبر: ۱۹۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷ 15 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام منصور هاشمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: طرح آرامش بهاری با هدف ایجاد محیطی همراه با آرامش برای زائران از 28 اسفند 94 تا 18 فروردین 95 در استان اجرا می شود.
 
  وی افزود: پنجمین دوره طرح آرامش بهاری نوروز در استان هرمزگان در 28 بقعه متبرکه شاخص اجرا می‌شود.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان همچنین در ادامه به معرفی برنامه‌های این طرح پرداخت و برپایی ایستگاه‌های "همه واقف باشیم" و خیمه‌های معرفت، راه اندازی غرفه کودک، غرفه چند رسانه‌ای ویژه والدین را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.
 
  وی با بیان اینکه بقاع شاخص استان هرمزگان میزبان طرح آرامش بهاری در استان هستند، تصریح کرد: سید سلطان محمد (ع) حاجی‌آباد، امامزاده شاه مرعش (ع) میناب، امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس، سید مظفر(ع) قشم، امامزاده سید محمد عالم (ع) بندرلنگه و همچنین امامزاده سید سلطان محمد (ع) رودان از جمله بقاع شاخص هرمزگان است.
 
  حجت الاسلام هاشمی ابراز داشت: پیش‌بینی می شود بیش از یک و نیم میلیون زائر در بقاع متبرکه هرمزگان حضور یابند، بنابراین 100 خادم افتخاری را برای ارائه هر چه بهتر خدمات به زائران جذب شده اند.
   
وی به تمهیدات اندیشیده شده در راستای اجرای هر چه بهتر این طرح اشاره کرد و بیان داشت: نظارت‌های لازم نیز بر مکان‌های میزبان اجرای این طرح انجام می‌شود.
   
مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان در ادامه اذعان داشت: 40 روحانی در اجرای طرح آرامش بهاری با اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان همکاری می کنند.
 
  وی ادامه داد: از این تعداد 10 روحانی اعزامی از قم و 30 روحانی بومی با حضور در خیمه های معرفت و دیگر غرفه ها خدمات فرهنگی دینی ارائه می دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار