جشنواره بزرگ سلامت ایرانی امروز همزمان با روز جهانی بهداشت با هدف ارتقای فرهنگ سلامت خانواده و افزایش آگاهی شهروندان در حوزه سلامت در محل فرهنگسرا ولا برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 07 April 2015
به گزارش ایرنا، این جشنواره با شعار ایمنی مواد غذایی از مزرعه تا سفره با حضور شهروندان اهل ری از 18 به مدت سه روز در قالب دوازده غرفه در مورد آشنایی با موضوع های متنوع از ساعت هشت تا هیجده میزبان عموم مردم خواهد بود.

مدیر فرهنگسرای ولا اظهارداشت: در این جشنواره آگاهی بخشی به شهروندان در حوزه سلامت خانواده به عنوان رکن اصلی مورد توجه ویژه قرار می گیرد.

سید علیرضا فاطمیان پور افزود: برپایی نمایشگاه کتاب با ارایه بیش از 600 عنوان کتاب و نشریه در حوزه سلامت اقوام ایرانی و آشنایی با روش های ضدعفونی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی کودکان و همچنین تست رایگان فشار خون و قند خون از دیگر بخش های متنوع این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره سلامت ایرانی با رویکرد ترویج و ارتقا فرهنگ سلامت در بین شهروندان و با آشنایی انواع داروهای گیاهی که ریشه در فرهنگ زندگی بومی اقوام ایرانی داشته و برگرفته از سال ها تجربه پیشینیان، نیاکان و دانشمندان ایرانی و اسلامی می باشد، همراه است.

فاطمیان پور با بیان اینکه در برپایی این جشنواره خانه فرهنگ دولت آباد، معاونت فرهنگی، اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران، جمعیت هلال احمر مشارکت و همکاری دارند، گفت: در جشنواره سلامت ایرانی عرضه محصولات ایستگاه داروهای گیاهی، عرقیات کاشان و نمایشگاه کتاب با ارایه 20 درصد تخفیف به شهروندان ارایه می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار