کد خبر: ۱۹۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 18 March 2016
ترافیک در برخی راهها و جاده های کشور نیمه سنگین است .

بنا بر گزارش خبرنگاران خبرگزاری صداوسیما از اقصی نقاط کشور :

*در مازندران :
تردد خودروها در مسیرهای منتهی به مازندران و در جاده های هراز و کندوان کند و نیمه کند است.وضعیت تردد و هوای برخی راههای کشور تا ظهر امروز
رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اشاره به آغاز تعطیلات نوروز و افزایش تعداد خودروها در مسیرهای منتهی به مازندران ، از ترافیک سنگین در جاده هراز در محدوده امامزاده هاشم به سمت آمل خبر داد.
سرهنگ جعفر محمد نژاد با بیان اینکه در محور کندوان تردد بصورت رفت و برگشت برقرار است افزود : این جاده از ولی آباد به سمت چالوس هم اکنون با ترافیک نیمه سنگین تا سنگین روبرو است .
وی همچنین ترافیک در جاده سوادکوه را عادی و روان اعلام کرد و افزود : با شرایط پایداری وضعیت جوی ، سطح جاده ها نیز خشک است.
مدیرکل هواشناسی مازندران هم با اشاره به خروج سامانه سرد و بارشی و استقرار وضعیت جوی پایدار ،  آسمان این استان را تا عصر یکشنبه صاف و آفتابی همراه با افزایش 6 تا 10درجه ای دما به نسبت دمای دیروز پیش بینی کرد .
به گفته نوربخش داداشی ؛ از اواخر یکشنبه نیز با ورود سامانه سرد و بارشی جدید، ناپایداری های جوی استان مازندران ، با کاهش 12 تا 15 درجه ای دما، وزش باد ، بارش باران در مناطق جلگه ای و برف در ارتفاعات و مواج شدن دریا پیش بینی می شود .
نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز به اجرای طرح نوروزی راهداری از 25 اسفند در چهار محور ،سوادکوه ،هراز ، کندوان و کیاسر اشاره کرد و گفت : 33 گروه راهداری متشکل از 331 راهدار ، مجهز به 250 دستگاه ماشین آلات راهداری از آغاز زمستان تا کنون در گردنه ها و مناطق برفگیر استان مستقرند.

* در البرز :
محور کرج – چالوس که به علت ریزش کوه مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.
مدیر راه و شهرسازی گچسر گفت صبح امروز به علت ریزش کوه و ورود بیش از هزارتن سنگ و خاک به جاده در محدوده منطقه سرودار محور کرج – چالوس این محور مسدود شد اما با تلاش نیروهای راهداری و پلیس بازگشایی شد و هم اکنون رفت و آمد در این محور جریان دارد
خاقانی با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در محور کرج – چالوس نیمه سنگین است گفت:از ساعت 15 امروز محور کرج – چالوس از سمت کرج یک طرفه می شود تا مسافران بتوانند به راحتی به استانهای شمالی کشور سفر کنند.
وی افزود پیش بینی می شود امروز 50 هزار خودرو از محور کرج – چالوس تردد کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار