امام جمعه آبدانان مشارکت مردم در انتخابات هفتم اسفند را مهمترین مظهر همدلی و همزبانی به عنوان شعار سال 94 دانست.
کد خبر: ۱۹۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 18 March 2016

امام جمعه آبدانان مشارکت مردم در انتخابات هفتم اسفند را مهمترین مظهر همدلی و همزبانی به عنوان شعار سال 94 دانست.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان اظهار کرد: مردم غیور و متدین ایران اسلامی با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری با مشارکت پرشور در انتخابات وحدت و همدلی خویش را متجلی ساختند.
وی دستیابی به توافق هسته ای را یکی دیگر از رخدادهای تاثیر گذار سال جاری در کشور دانست و افزود: متولیان امور به خصوص وزارت امور خارجه و تیم مذاکره کننده باید بر مبنای نظرات هوشمندانه مقام معظم رهبری و مراقبت مستمر از متن مکتوب برجام در مقابل زیاده خواهی های طرف های اروپایی و آمریکایی با قدرت تمام ایستادگی کنند.
حاجیلری با تقدیر از اقدامات مفید دولت در ابعاد اقتصادی و عمرانی در استان ایلام و شهرستان آبدانان تاکید کرد: اقدامات انجام شده می بایست در سال آینده نیز با جدیت بیشتری دنبال و اجرایی شود.
امام جمعه آبدانان با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و افزایش حجم مسافرت ها گفت: مدیران ستاد تسهیلات نوروزی نیز با تشکیل تیم های بازرسی ثابت و سیار و نظارت کامل بر نحوه ارائه خدمات به مردم، بستر لازم را برای رفاه حال مردم، مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروزی در این شهرستان فراهم کنند./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار