مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: هم‌زمان با ایام نوروز و آغاز سال‌نو از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس جشن‌های ویژه این روزها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹ 18 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمدمهدی جهانبخش با اعلام خبر برگزاری جشن‌های ویژه ایام نوروز اظهار داشت: این جشن‌ها از 29 اسفند 94 تا 12 فروردین 95 در بوستان غدیر برگزار می‌شود.
 
وی افزود: در حاشیه جنگ‌های شادی در بوستان غدیر، نمایشگاه کتاب، عرضه محصولات فرهنگی، صنایع دستی و سوغات بندرعباس راه‌اندازی می‌شود.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت:  بندرعباس به عنوان قطب اقتصادی و گردشگری کشور همه‌ساله پذیرای سیل انبوه گردشگران است و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس نیز در کنار مناطق و سازمان‌های وابسته به شهرداری آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و هموطنان است.
 
جهانخبش ادامه داد: ترویج فرهنگ و سنت‌ها در ایام نوروز و آشنایی مسافران و گردشگران با آداب و رسوم شهروندان این شهر از اهداف برپایی این جشن‌ها است.
 
وی در پایان یادآور شد: بندرعباس دارای جاذبه‌های طبیعی، دیدنی و آثار فرهنگی بسیاری است و همه ساله در ایام نوروز پذیرای خیل عظیمی از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط مختلف کشور بوده است که می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق، بهترین استفاده را برای شناساندن آئین و سنت‌های هرمزگان برای میهمانان فراهم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار