جوابیه تابناک به اتهام برخی رسانه های گیلان درباره یک خبر ؛
تابناک: با فرا رسیدن سال نو و نوروز 95 ، لطف و محبت برخی رسانه های گیلان ، شامل حال مجموعه خبری تابناک شد که به ناچار و علی رغم میل باطنی که در سال نو می باید با پاک‌کردن دل‌ها از کینه راه اجابت دعا را باز کنیم ، پاسخ برخی اتهامات دوستان رسانه ای استان را می دهیم!
کد خبر: ۲۰۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 22 March 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: با فرا رسیدن سال نو و نوروز 95 ، لطف و محبت برخی رسانه های گیلان ، شامل حال مجموعه خبری تابناک شد که به ناچار و علی رغم میل باطنی که در سال نو می باید با پاک‌کردن دل‌ها از کینه راه اجابت دعا را باز کنیم ، پاسخ برخی اتهامات دوستان رسانه ای استان را می دهیم!

به گزارش تابناک گیلان، اولین سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی در سال 95 و پوشش خبری این مراسم  از سوی تابناک ، بهانه ای شد برای پرداختن برخی سایت های خبری، به موضوعی که «من یکسب خطیئة أو إثما ثم یرم به بریئا فقد احتمل بهتنا و إثما مبینا: و کسى که خطا یا گناهى مرتکب شود سپس بیگناهى را متهم سازد بار بهتان و گناه آشکارى بر دوش گرفته است.»



در این رسانه ها آمده است:

سایت تابناک گیلان در یک اقدام عجیب، سخنان رهبر انقلاب را با یک تیتر انحرافی تحریف کرد.

تابناک با نوشتن تیتر «برجام ۲و ۳ و غیره باید باشد تا بتوانیم راحت زندگی کنیم» محتوای سخنان رهبر انقلاب را تحریف کرد.



اما پاسخ کوتاه سایت خبری تابناک به اظهارات این رسانه ها را در ذیل آورده ایم:



دوستان ، همکاران رسانه ای ، مدیران و مسئولان استانی و مردم دلاور و قهرمان گیلان در جریان باشند که مجموعه خبری تابناک در استان گیلان ، زیر مجموعه سایت خبری تابناک در کشور است و الزاما طبق قواعد و دستورالعمل صادره از مرکز عمل خواهد کرد.

در همان اوایل همکاری و شروع فعالیت این مجموعه خبری در گیلان ، بخشنامه ای از مرکز صادر شد که واضح و روشن تصریح کرد که وارد تحلیل و پوشش موضوعات کشوری در قالب تولید محتوا نشویم و صرفا به بازنشر این مطالب از رسانه های معتبر بسنده کنیم.

در خصوص اتهام وارده که ان شاءالله سهوی و از روی دلسوزی و ارادت به مقام معظم رهبری بوده و اگر با این هدف ، از رسانه تابناک هرینه شده باشد ، گله و شکوه ای از دوستان نیست و همواره مجموعه خبری تابناک نشان داده که حاضر است از خود برای نظام ، انقلاب ، مردم و رهبری هزینه دهد.

در خصوص انتشار و پوشش خبری مراسم رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر نیز در همین قاعده و چهارچوب عمل شد و مطالب عنوان شده حتی ذکر تیتر خبر نیز عینا از رسانه دیگری برداشته شده که در اینجا می توانید دنبال کنید.


اما در پایان سخنی خواهیم گفت با مردم دلاور و دل ارام گیلان که این بهار باستانی در نوروز 95 مصادف شده با یک ساله شدن فعالیت مجموعه خبری تابناک در گیلان و انتخابات معناداری که اگر برخی از آن درس نگیرند ، توفیق خدمت به این مردم نجیب را تا مدت ها از دست خواهند داد.


اینک در نوروز باستانی ، یکبار دیگر با هم میثاق ببندیم که حقیقت ، صداقت ، صلح جویی و احترام به خرد جمعی را جایگزین ناراستی ، دروغ، جنگ طبلی و خودمحوری کنیم.


انتخابات اخیر، پیروزی یک جناح بر جناح دیگر نبود. در این انتخابات هیچ جناحی شکست نخورد و همه جناح ها پیروز شدند. در این انتخابات اخلاق بر بداخلاقی و اعتدال و میانه روی بر افراط و تندروی پیروز شد.

باور داشته باشیم که با اتهام زدن به افراد ، مصادره رهبر انقلاب و القاء نا امیدی از برنامه های دولت منتخب ، نه خدمتی به این مردم می توان کرد و نه به شخص رهبر معظم انقلاب.

شما مردم دلاور و قهرمان گیلان ، در همین انتخابات اخیر ثابت کرده اید که دیگر زمان تندروی ها و تحجر گذشته است و باید برای منافع این مردم نجیب اقدام و عمل کرد و مجموعه خبری تابناک در سال جدید امیدوار است که با همان شعاری که دستاورد توافق جامع برنامه مشترک را در پی داشت ( " همدلی و همزبانی دولت و ملت " ) ، مطالبه به حق رهبر معظم انقلاب اسلامی " اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل " نیز در سال 95 محقق شود و طبق فرمایشات رهبری عزیز با اجرای برجام 2 و 3 و غیره بتوانیم راحت زندگی کنیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار