موفقیت در نمایشگاه بین المللی گردشگری باکو
بر اساس ارزیابی هیات کارشناسان و داوری این نمایشگاه، غرفه ایران به عنوان بهترین غرفه این نمایشگاه بین المللی از نظر تزئین و معرفی قابلیت های قابلیت های گردشگری شناخته شد و بعد از ایران کشور ترکیه در جایگاه دوم ایستاد.
کد خبر: ۲۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵ 08 April 2015

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از کسب موفقیت غرفه ایران و اردبیل در نمایشگاه بین المللی معرفی جاذبه های گردشگری در شهر باکو جمهوری آذربایجان خبر داد.

کریم حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک در اردبیل گفت: استان اردبیل به همراه استانهای شمالغرب و دو منطقه آزاد کشور به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه شرکت کرده بود.

وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی هیات کارشناسان و داوری این نمایشگاه، غرفه ایران به عنوان بهترین غرفه این نمایشگاه بین المللی از نظر تزئین و معرفی قابلیت های قابلیت های گردشگری شناخته شد و بعد از ایران کشور ترکیه در جایگاه دوم ایستاد.

به گفته حاجی زاده ، در طول برگزاری این نمایشگاه رئیس جمهور آذربایجان، وزیر فرهنگ این کشور و بسیاری از مقامات بلند پایه جمهوری آذربایجان از غرفه ایران دیدن کردند و به ویژه با تامل در بخش معرفی جاذبه های گردشگری استان اردبیل سئوالاتی در مورد جاذبه های گردشگری استان اردبیل پرسیدند.

وی با بیان اینکه شرکت در این نمایشگاه بین المللی فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه های گردشگری ایران و به ویژه استانهای شمالغرب کشور در جمهوری آذربایجان بود افزود: علاوه بر این کارشناسان و تورگردانان دیگر کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه نیز با قابلیت های گردشگری ایران و به ویژه استانهای شمالغرب کشور آشنا شدند.

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل دستاورد دیگر شرکت در این نمایشگاه را آشنایی کارشناسان و همکاران این اداره کل با نحوه ارائه و معرفی جاذبه های گردشگری کشورهای دیگر دنیا دانست و گفت: شرکت در این نمایشگاه به همکاران ما کمک کرد تا از تجربیات و ابتکارات مفید و نحوه تبلیغات صنعت گردشگری دیگر کشورها استفاده کنند و این موضوع به ارتقای کیفیت خدمات تخصصی همکاران ما در حوزه گردشگری کمک خواهد کرد.

حاجی زاده اضافه کرد: اگرچه قابلیت های سیاحتی تاریخی و گردشگری ایران غنی است اما معتقدم در دو بخش تبلیغات جاذبه های زیارتی و گردشگری سلامت ایران باید فعالیت ویژه ای در جمهوری آذربایجان انجام دهیم و تورهای تخصصی و فعال گردشگری از طرف شرکت های ایرانی در در باکو راه اندازی وتقویت شوند.

نمایشگاه بین المللی تخصصی گردشگری از 13 فروردین تا 15 فروردین ماه در محل مرکز نمایشگاهی EXPO باکو برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار