کد خبر: ۲۰۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 23 March 2016
فرمانده پلیس راه گیلان از کشته شدن سه نفر در تصادف رانندگی محور کوچصفهان و رشت‌ ـ‌ انزلی خبر داد.

مهیار رستگار دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وقوع یک حادثه مرگبار رانندگی در گیلان اظهار کرد: بامداد امروز یک خودرو در برخورد با دو عابر پیاده در محور کوچصفهان رشت منجر به مرگ مادر 60 ساله و دختر 40 ساله او شد.

وی با بیان اینکه راننده پس از کشته شدن دو عابر پیاده متواری شده است، تصریح کرد: پلیس به دنبال متواری است.

فرمانده پلیس راه گیلان به حادثه دیگر رانندگی در جاده‌های این استان اشاره کرد و گفت: امروز در محور رشت‌ـ‌انزلی راننده یک دستگاه خودروی پراید به دلیل واژگونی از مسیر خارج و کشته شد.

وی رعایت نکردن سرعت مجاز را عامل وقوع تصادفات مذکور عنوان کرد و افزود: رانندگان با توجه به قوانین رانندگی می‌توانند از وقوع تصادفات جلوگیری کنند.

رستگار با تأکید بر اینکه رعایت قوانین در جاده‌های گیلان اولویت نخست است، خاطرنشان کرد: این ایام جاده‌های گیلان شلوغ و پرتردد است و توجه به مقررات رانندگی امری ضروری محسوب می‌شود.

وی ترافیک فعلی محورهای جاده‌های گیلان به ویژه قزوین‌ـ رشت را پر حجم دانست و خاطرنشان کرد: در محدوده رودبار‌ ـ‌ منجیل و امامزاده هاشم ترافیک پرحجم است.

فرمانده پلیس راه گیلان ترافیک در محور پیربازار رشت، رشت‌ـ‌انزلی، تالش‌ ـ‌ آستارا، سراوان‌ ـ‌ ضیابر و... را با حجم بالا عنوان کرد.

وی با بیان اینکه از فردا موج نخست برگشت مسافران آغاز می‌شود، یادآور شد: روز جمعه نیز با توجه به موج برگشت مسافران و نیز ورودی‌‌های این استان شاهد ترافیک پرحجم خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار