معاون امور مجلس، استانها و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: ساده سازی فضای کسب و کار در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری از برنامه های دولت در سال جدید است.
کد خبر: ۲۰۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳ 23 March 2016

معاون امور مجلس، استانها و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: ساده سازی فضای کسب و کار در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری از برنامه های دولت در سال جدید است.

به گزارش تابناک ایلام؛علیرضا صالح روز چهارشنبه در بازدید از قلعه والی و نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی ایلام افزود: یکی از اساسی ترین برنامه های دولت در سال 95 عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است.
وی تاکید کرد: ساده سازی فضای کسب و کار مورد تاکید مقام معظم رهبری است و در همین راستا امسال سال ورود به رونق و تقویت امیدهاست و تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با گام بلندتری موجبات خشنودی رهبری را فراهم کنیم.
وی صنایع دستی و گردشگری را بمب اشتغال خواند و یادآور شد: امسال بیشترین بحث و تاکید دولت بر روی توسعه زیرساخت های گردشگری خواهد بود.
وی اظهار کرد: یکی از اصلی ترین زیرساخت های توسعه گردشگری انعقاد قرارداد با شرکت ایرباس با حضور رئیس جمهوری است و تلاش می شود این برنامه دنبال و عملیاتی شود.
معاون امور مجلس، استانها و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: ساخت نمایشگاه دائمی صنایع دستی در این استان باید توسط مسئولان پیگیری شود و سازمان مدیریت نیز در زمینه تامین مالی آن آمادگی دارد.
صالح افزود: مقدمات ساخت نمایشگاه دائمی صنایع دستی در استان فراهم شده است و سازمان مدیریت نیز در زمینه تامین اعتبار لازم برای تکمیل و تجهیز آن همکاری خواهد کرد.
وی اظهار کرد: هنرمندان صنایع دستی این استان ایده ها و نوآوری های بسیار خوبی دارند و ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی به پخته شدن این ایده ها و حمایت از هنرمندان و صنعتگران کمک می کند.
معاون امور مجلس، استانها و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی همراه با اسکندر صیدایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام و عبدالمالک شنبه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام از بخش های مختلف قلعه والی، موزه مردم شناسی و نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی مستقر در قلعه بازدید کرد./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار