حسن خدابنده: ایران یک شهر دارد
کد خبر: ۲۰۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱ 26 March 2016



حسن خدابنده شهرکی  رییس بانک شهر منطقه 3 کشور که شامل استان های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری می شود در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با وجود آن که بیشتر دستگاه های خودپرداز سایر بانک ها در ایام نوروز و روزهای تعطیل به دلیل مراجعات فاقد پول می باشند، اما به دلیل پشتیبانی های لازم این مشکل برای دستگاه های بانک شهر وجود ندارد و از همان روز نخست تعطیلات به همشهریان و مسافران نوروزی خدمات رسانی شده است

رییس بانک شهر منطقه 3 کشور گفت: خدمت دیگری که از بانک شهر ارائه می شود، شهر نت ها هستند که به صورت 24 ساعته در کلیه ایام سال حتی روزهای تعطیل فعال می باشند.

خدابنده اظهار کرد: در شهر نت ها دستگاهای الکترونیک شامل خود پرداز، خود بانک، خود دریافت و وب کیوسک وجود دارند که با این دستگاه ها خدماتی از جمله دریافت، واریز و انتقال وجه، افتتاح حساب و صدور آنی کارت هدیه با طرح و متن دلخواه برای تمام سلیقه ها ارائه می گردد.

وی افزود: در شهرنت ها جهت خدمات رسانی بهتر یک کارمند بانک به صورت شبانه روزی در کلیه ایام تعطیل و غیر تعطیل برای راهنمایی به مشتریان حضور دارد.

حسن خدابنده گفت: مشتریان بانک شهر میتوانند جهت هر گونه خدمات، راهنمایی و سوال، انتقادات و پیشنهادات با سامانه 0218655 تماس بگیرند


رییس منطقه 3 بانک شهر با توجه به خدمات رسانی 24 ساعته بانک شهر در ایام نوروز از زحمات کلیه ی کارمندان این بانک تشکر کرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار