مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از بهره مندی ۶۴ هزار مسافر نوروزی از خدمات طرح ایمنی و سلامت این جمعیت در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 26 March 2016
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از بهره مندی ۶۴ هزار مسافر نوروزی از خدمات طرح ایمنی و سلامت این جمعیت در استان خبر داد.

محمد رضا امیریان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از ابتدای امسال ۶۴هزار و ۷۴۰مسافر نوروزی از خدمات طرح ملی ایمنی و سلامت هلال احمر در استان کرمانشاه بهره مند شده اند.

وی افزود: در این راستا طی ۷ روز گذشته ۵۴ هزار و ۳۰ مسافر در پایگاه‌های ثابت و ده هزار و ۷۱۰ مسافر نیز در پایگاه‌های سیار سازمان، خدمات لازم را دریافت کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بیشترین میزان مراجعه مسافران را مربوط به استفاده از خدمات سلامت برای گرفتن فشار و قند خون عنوان کرد و گفت: همچنین ۱۴ هزار و ۳۰۶ تن از خدمات سلامت شامل سنجش قند و فشار خون و ۵ هزار و ۸۷۵ تن نیز از خدمات فضای دوستدار کودک بهره برده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: امسال با همکاری ستاد اقامه نماز کشور در مسیرهایی که مسجد و یا نمازخانه در دسترس نیست، جهت دسترسی آسان مسافران به مکانی برای اقامه نماز و پاسخگویی به مسایل شرعی خیمه‌های نماز را برپا شده است.

وی ابراز داشت: از ابتدای امسال نیز ۲ هزار و ۵۶۶ تن از مسافران نوروزی نیز در خیمه‌های نماز سازمان جوانان نماز اقامه کرده اند.
امیریان در ادامه بیان کرد: یک میلیون و ۵۲ هزار و ۳۱۰ بروشور آموزشی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی از محل اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اظهار داشت: همچنین بازدیدکنندگان و مسافران نوروزی از ابتدای امسال ۲۲هزار و ۵۳۵ تن نقشه و ۱۸ هزار و ۲۵۰ تن برشور اطلاع رسانی و فرهنگی و ۱۱ هزار و ۵۲۵ سایر بسته‌های آموزشی و فرهنگی جمعیت هلال‌احمر را دریافت کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار