مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: به منظور توسعه هر چه بیشتر ورزش قهرمانی در استان ورزشکاران مدال‌آور و قهرمانان اردبیلی حمایت می‌شوند.
کد خبر: ۲۰۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 26 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، ایوب بهتاج پیش از ظهر امروز در دیدار با افشین بیابانگرد، قهرمان جهانی کشتی فرنگی در پارس‌آباد با تبریک عید نوروز به قهرمان آسیا و جهان و خانواده‌ وی اظهار داشت: امیدواریم در مسابقات آتی بیابانگرد بتواند سهمیه المپیک ریو 2016 را به دست آورد تا دل همشهریان و هم‌استانی خود را شاد کند.

وی افزود: فشار اردوهای بلندمدت و کم کردن وزن در آستانه مسابقات یکی از مشکلاتی است که بیابانگرد همیشه با موفقیت پشت سر می‌گذارد و انصافاً تلاش و پشتکار بیابانگرد است که زبانزد همه در اردوی تیم ملی است که همیشه مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی کشتی فرنگی است به همین خاطر بوده که هر مربی به تیم ملی می‌آید بیابانگرد را جزو نفرات اصلی خود قرار می‌دهد.

بهتاج یکی از عوامل موفقیت بیابانگرد را تحصیلات عالی این ورزشکار در مقطع دکتری دانست و گفت: امیدواریم جوانان استان و شهرستان با الگو گرفتن از این قهرمان ارزشمند آسیا و جهان بتوانند هم در عرصه قهرمانی و هم تحصیل موفق باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: اخیراً نیز از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران بیابانگرد به عنوان مدرس این فدراسیون انتخاب شده است که جای خوشحالی دارد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در این دیدار با تبریک عید نوروز، از پدر و مادر افشین بیابانگرد قدردانی کرد و افزود: دعای خیر مردم همیشه پشت و پناه جوانان غیرتمند این کشور بوده و ما نیز همیشه آمادگی حمایت از این افراد را داریم چرا که اعتقاد داریم حضور قهرمانان در منطقه سبب دلگرمی مردم و انگیزه بیشتر جوانان برای قهرمانی می‌شود.

اکبر صمدی تصریح کرد: امیدواریم با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بتوانیم تجلیلی در خور شان افشین بیابانگرد، قهرمان بزرگ کشوری در شهرستان پارس‌آباد تدارک ببینیم تا قسمتی از زحمات این قهرمان ارزشمند را جبران کنیم.

در این دیدار با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و فرماندار شهرستان پارس‌آباد از افشین بیابانگرد تجلیل شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار