خواننده و شاعر حماسی مازندرانی
خواننده و شاعر حماسی مازندرانی گفت: جامعه امروز به هنرهای ارزشی نیازمند است.
کد خبر: ۲۰۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 27 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، حسن محمودزاده که در جشنواره عکس، شعر و موسیقی در جنوب کشور به عنوان برگزیده انتخاب شد،گفت: حدود 15 سال است که در این هنر فعالیت می‌کنم و 20 اثر هنری نیز تولید کردم.

وی تصریح کرد: 4 سال است در موسیقی ارزشی حوزه دفاع مقدس و انقلابی فعالیت می‌کنم و تا به امروز 20 کتاب از اشعار عاشورایی‌ام تالیف شده است.

خواننده و شاعر حماسی مازندرانی با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از اینگونه آثار گفت: نخسین فعالیت اجرایی‌ام در این حوزه با عنوانشلمچه بود که در جشنواره راهیان نور یکی از کارهای برتر انتخاب شد.

محمودزاده افزود: آلبومی در خصوص شهدا با نام قاصدک حرم و دومین آلبوم خود را با نام فریاد باران ساختم که حاوی موضوع‌های روز حوزه دفاع مقدس، ایثار و شهادت است.

وی از انتشار آلبومی جدید با اشعار خود و دکتر دلشادی خبر داد و خاطرنشان کرد: آلبوم هزار سنگر، شهید آباد، مدافعان حرم در قالب موضوع‌های انقلابی و حماسی تولید کردیم و اجرای آهنگ هزار سنگر در جشنواره عمار برترین رتبه را به دست آورد.

خواننده و شاعر حماسی مازندرانی تصریح کرد: شاعر شعر مدافع حرم خودم هستم و تنظیم آهنگ آن بر عهده دانیال شاکری و ایمان تیموری بوده است.

وی خصوص توزیع و پخش این آثار ارزشی گفت: شبکه‌های ضد انقلابی به دنبال از بین بردن این آثار هستند چرا که این آثار محتوی ولایی و انقلابی دارد.

وی با بیان اینکه جامعه امروز به هنرهای ارزشی نیازمند است، خاطرنشان کرد: فرهنگ یک جامعه را هنرهای ارزشی نجات می‌دهد و اینکه هنر در خدمت ارزش‌ها باشد از به زیبایی آن می‌افزاید.

وی با اشاره به اینکه با تمام توان در این عرصه فعالیت می‌کنم، افزود: مسئولان باید به اجرای اینگونه هنرهای ارزشی توجه بیشتری بکنند اما در مازندران از این هنرها حمایت نمی‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار