مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در طرح نوروزی آرامش بهاری که به مدت 17 روز در 19 بقعه متبرکه و مکان مذهبی شاخص استان برگزار شد 150 هزار مسافر و گردشگر شرکت کردند.
کد خبر: ۲۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 08 April 2015

 به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اکبر قیامی افزود: 30 مبلغ بومی و غیربومی علاوه بر برپایی نماز جماعت در خیمه های معرفت و غرفه های عفاف و حجاب و دفاتر پاسخگویی به شبهات و مسائل شرعی به راهنمایی و مشاوره آنها پرداختند.

وی گفت: در تعطیلات نوروز بیش از 350 خادم ثابت و افتخاری و عضو هیات امنا و مدیر مرکز فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه استان به انجام خدمت به مسافران و زائران نوروزی امامزادگان پرداخته و محیطی آرام و با نشاط را برای آنها فراهم کردند.

او اظهار کرد: برای اطلاع رسانی گسترده به زائران و مسافران نوروزی بیش از 250 بنر به متراژ بیش از 1400 مترمربع در مبادی ورودی شهرها و محیط پیرامونی بقاع متبرکه نصب و 26 هزار بروشور معرفی بقاع و موقوفات شاخص استان تهیه و توزیع شد.

وی افزود: در این ایام با برپایی چهار نمایشگاه و غرفه های مشاوره وقف در بقاع متبرکه مجری طرح تلاش وسیعی برای ترویج و تبلیغ سنت حسنه وقف و معرفی اثرات و کارکردهای موقوفات برای جامعه شد و در اثر آن 17 وقف جدید به ثبت رسید.

به گزارش روابط عمومی اوقاف اردبیل ، او گفت: امامزاده هایی که ظرفیت و امکان اسکان مسافران را دارند تجهیز شده و از آنها برای رفاه مسافران استفاده کردیم که با توجه به اعلام ادارات شهرستان ها حدود یک هزار نفر در اجرای طرح از کمپ های اسکان موقت ، زائر سراها و حسینیه ها استفاده کرده اند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار