مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: یکی از محورهای فعالیت کانون‌های مساجد استان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری توجه به توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی خواهد بود
کد خبر: ۲۰۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 29 March 2016
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: یکی از محورهای فعالیت کانون‌های مساجد استان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری توجه به توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی خواهد بود.

به گزارش تابناک ایلام؛
حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، اظهار کرد: سال جاری، سال کار و تلاش کانون‌های مساجد است.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری برنامه‌های ویژه‌ای در زمینه استقبال و پذیرایی از کاروان‌های راهیان‌نور در مناطق عملیاتی دهلران و مهران برگزار کردند و شاهد حضور اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از استان و نقاط مختلف کشور در مناطق عملیاتی بوده‌ایم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام اضافه کرد: با همکاری کارکنان دبیرخانه و تعامل اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، از ابتدای سال جاری برنامه‌ریزی منسجمی در راستای توسعه فعالیت‌های کانون‌ها و تحقق منویات مقام معظم رهبری صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام چراغی‌پور خاطرنشان کرد: در سال 94 برنامه‌ها و فعالیت‌های خوبی در سطح کانون‌های مساجد استان صورت گرفته و روند رو به رشدی در این زمینه در سطح استان شاهد بودیم که یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها برگزاری همایش بزرگ «علمدار کربلا» در ایلام بوده که بازخورد بسیار خوبی در سطح کشور داشته است.

وی با بیان اینکه در سال 94 توجه ویژه‌ای به بحث کیفی سازی و توسعه و تجهیز کانون‌های مساجد استان صورت گرفته عنوان کرد: هم‌اکنون در 270 کانون فرهنگی و هنری در سطح استان ایلام فعالیت دارند که نقش مهمی در اجرای برنامه‌های دینی و مذهبی دارند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به‌ عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری دارای ظرفیت و پتانسیل فراوانی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در بین اقشار مختلف مردم به‌ ویژه نسل جوان هستند.

چراغی‌پور بیان کرد: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، در سال جاری تلاش می‌شود که زمینه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در سطح کانون‌های مساجد شناسایی و در این زمینه با برنامه‌ریزی دقیق فعالیت شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش و کوشش کارکنان دبیرخانه کانون‌های مساجد استان ایلام در ابتدای سال جاری، افقی بسیار خوبی برای کانون‌های مساجد فراهم خواهدشد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار