در حالی که انجام امور بانکی در ساعات غیر اداری و تعطیلات، یکی از دغدغه‌های زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) است، بانک شهر با استقرار 9 باجه پیشخوان شهر نت و یک اتوبانک در استان قم، زمینه خدمت بدون وقفه و 24 ساعته را به زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) فراهم کرده است.
کد خبر: ۲۰۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 29 March 2016
به گزارش تابناک قم، شهر هوشمند مکانی ممتاز برای توسعه پایدار اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و ... بوده که در آن به مسائلی مانند ترافیک، مصرف انرژی، آلودگی، تخریب سرزمین، به‌روز‌رسانی و بهینه‌سازی زیرساخت‌های شهری، بهبود کیفیت زندگی و... از طریق یک رویکرد نوآورانه، بر اساس ارتباط و تبادل اطلاعات با هدف بهینه‌سازی فرآیندهای مدیریت شهری پرداخته می‌شود.

در این شهرها که براساس زیرساخت‌های زندگی الکترونیک طراحی می‌شود، نیازهای افراد به روشی هوشمندانه و با استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا تأمین می‌شود ،اگرچه زیرساخت‌های فیزیکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین نیازهای توسعه زندگی در شهرهای هوشمند است، اما امروزه شهرها بیش از پیش به ابزارهای ارتباطی مبتنی بر فناوری‌های روز دنیا نیاز دارند.

با توجه به موارد مطرح شده و سیاست های موجود، شهر مقدس قم به عنوان پیشتاز دراین زمینه و به نوعی پایلوت این مهم انتخاب شد ، وقتی در بهمن ماه سال 1388 نخستین شعبه بانک شهر در چهار راه بازار قم با حضور شهرداران کلانشهر های کشور افتتاح شد ، کسی پیش بینی قالیباف شهردار کلانشهر تهران ، مبنی بر تبدیل شدن این مجموعه اقتصادی به برترین و پیشروترین بانک درسطح کشور را نمی کرد.

بانک شهر از ابتدای تعطیلات نوروزی و با شعار «ایران یک شهر دارد» حرکت شتابنده ای را در عرصه بانکداری آغاز کرد که در راستای نام گذاری سال جدید (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) توسط مقام معظم رهبری، آنها در اقدام و عمل نشان دادند اهل انجام کار و تلاش شبانه روزی آن هم نه در حد شعار و ارائه برنامه صرف غیرعملیاتی هستند،بانک شهر در تعطیلات نوروز علاوه بر معرفی شعب کشیک، به صورت شبانه روزی از طریق پیشخوان های شهرنت نیز در سراسر کشور به ارائه خدمات می پردازد.

استقرار 9 پیشخوان شهر نت تمام الکترونیک در استان

مهدی صفاری‌نیا رئیس منطقه ی شش بانک شهر ، با اشاره به فعالیت‌های ویژه این بانک برای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی اظهار کرد: بانک شهر با استقرار 9 پیشخوان شهر نت تمام الکترونیک در سطح قم در ایام تعطیلات نوروز بدون کوچکترین وقفه به همشهریان و زائرین شهر کریمه اهل‌بیت فاطمه معصومه(س) خدمات مطلوب و در خور توجهی ارائه کردند که این امر موجب استقبال برخی بیوت آیات عظام و همچنین همشهریان و زائرین شد.

وی افزود: این مدیریت در طول تعطیلات ایام نوروز برای پیشگیری از بروز هرگونه اختلال در روند خدمات رسانی اقدام به تشکیل ستاد پشتیبانی در سرپرستی منطقه کرد تا در صورت لزوم اقدام به رفع مشکل کند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر مدیرعامل بانک شهر نیز از آغاز سال جدید ضمن حضور در سرپرستی‌ها، بخش مانیتورینگ، مرکز ارائه خدمات بانک شهر اعم از دستگاه‌های خودپرداز و پیشخوان‌های شهر نت بانک شهر از نزدیک روند خدمات رسانی به شهروندان را مورد نظارت قرار داد.

صفاری‌نیا خاطرنشان کرد: در مجموع شرایط از روند مطلوب خدمت رسانی حکایت داشته و ارائه خدمات به زائرین و شهروندان با جدیت ادامه خواهد داشت.

بانک شهر میزبان نخستین دستگا‌ه‌های خودبانک(VTM) در ایران

صفاری نیا با بیان اینکه بانک شهر به دنبال تبدیل تراکنش‌های حضوری به نیمه‌حضوری است اظهار داشت : بانک شهر با راه‌ اندازی پیشخوان‌های شهرنت که قابلیت ارائه همه خدمات بانکی را به صورت 24ساعته دارد، نخستین بانکی بود که برای نخستین بار در ایران معرف این دستگاه‌‌ها با عنوان "خودبانک" شد.

با استفاده از فناوری کنفرانس از راه دور‌، تعامل بین مشتری و فرد مستقر در شعبه مجازی بانک را برقرار کرده و خدمات بانکی مورد نیاز را به مشتری ارائه می‌دهد.

استقرار 9 پیشخوان شهر نت تمام الکترونیک در استان

از طریق دستگاه خودبانک(VTM) موجود در پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر، این امکان میسر می گردد تا مشتری به صورت آنلاین با رئیس شعبه مجازی در ارتباط باشد و درخواست‌های بانکی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهد، بخشی از خدمات قابل ارایه به شرح زیر است:

1-افتتاح حساب و صدور کارت نقدی

2-انتقال وجه بین سپرده ها و انتقال وجه بانکی

3-اعلام مفقودی و مسدودی کارت

4-صدور اینترنتی کارت هدیه

5-پرداخت اقساط تسهیلات بانک شهر

6-مسدود کردن اینترنت بانک و همراه بانک

7-انتقال وجه ساتنا

8- انتقال وجه پایا

9-صدور گواهی تمکن مالی

10-صورتحساب فارسی و لاتین

11-صدور ضمانتنامه بانکی،صدور واحدهای سرمایه گذاری آرمان شهر

12-قابلیت واریز نقدی وجه به حساب

13-دسترسی به خدمات اینترنتی بانک شهر

14- خدمات مبتنی بر کارت

پیشخوان های شهرنت بانک شهر، در دو قالب به صورت ۲۴ساعته و برخی نیز تنها تا ساعت ۲۴، همه روزه امکان دریافت خدماتی از قبیل برقراری ارتباط با همکاران بانک در شعبه مجازی از طریق دستگاه خودبانک( VTM)، افتتاح حساب، صدور آنی کارت هدیه، استفاده از خدمات دستگاه های خودپرداز و خوددریافت و ... را فراهم کرده است.

اکنون بانک شهر با دلسپاری به گوهر جاودان راستی و درستی به پشتوانه همیاری و همکاری شهروندان، هموطنان و سپرده‌گذاران و با شعار نوآوری در خدمت، نمادی روشن از آبادانی و مهرورزی و گواه داد و ستدی برازنده و سازگار با معیارهای جهانی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار