مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: با تصمیمی که اتخاذ شده امسال رقابت‌های محلات شهر همدان در قالب المپیاد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 09 April 2015
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: با تصمیمی که اتخاذ شده امسال رقابت‌های محلات شهر همدان در قالب المپیاد برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس ؛ امیرحسین اسکندریان اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان بر اساس وظیفه سازمانی خود در کنار فعالیت‌های ورزشی به کارهای فرهنگی در زمینه‌های مختلف هم توجه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: با تصمیمات شورای سازمان و تأکیدات معاون فرهنگی، شهردار و اعضای شورای شهر مبنی بر فعالیت‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، به دنبال انجام فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی به صورت همزمان و متوازن هستیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان اضافه کرد: سال 94 شروع فعالیت‌های رسمی این سازمان با اسکان و خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی همراه بود.

وی با اشاره به توجه به ابعاد فرهنگی گفت: با برنامه‎‌ریزی انجام شده همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن، جشن باشکوهی به میزبانی باشگاه شهرداری برگزار خواهد شد.

اسکندریان گفت: این جشن با همکاری هیئت آل طه همدان، روز جمعه 21 فروردین از ساعت 9 تا 12 ظهر با حضور خانواده‌های ورزشکاران و عموم مردم شهر همدان در باشگاه شهرداری برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اولویت‌های کاری سازمان فعالیت در زمینه ورزش محلات خواهد بود افزود: با تصمیمی که اتخاذ شده امسال رقابت‌های محلات شهر همدان در قالب المپیاد برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مقدمات برگزاری المپیاد فوتبال، والیبال و کشتی در سطح محلات فراهم شده که زمان برگزاری آن به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: روز گذشته نخستین جلسه فوتبال محلات برگزار شد که بنا بر تصمیم اولیه قرار شد فراخوان این رقابت‌ها از اردیبهشت شروع میشود و خردادماه 94 مسابقات با حضور 100 تیم محلی بهتر و با برنامه‌ریزی دقیق‌تر برگزار خواهد شد.

باشگاه شهرداری در حال حاضر زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان فعالیت دارد و با در اختیار داشتن مجموعه آبی شهدای شهرداری شامل استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد، بولینگ، سالن ماساژ، تنیس روی میز، زمین فوتبال چمن استاندارد، سالن سرپوشیده چندمنظوره، سالن مجهز بدنسازی، خوابگاه مناسب برای اسکان تیم‌ها با بیش از 80 تختخواب، سالن اجتماعات و آکادمی به عنوان یکی از مراکز منسجم ورزشی در استان و غرب کشور محسوب می‌شود.

 

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار