جانشين ناجا
جانشین ناجا گفت: خودروی پراید پر تصادف ترین خودروی كشور در طول ایام نوروز بود.
کد خبر: ۲۰۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 30 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، سردار اسكندر مومنیدر حاشیه گزارش ویژه طرح نوروزی 95 در محل عوارضی آزاد راه چالوس به تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینكه در سه روز پایانی سال ترافیك سنگینی در جاده های كشورحكمفرما است، اظهار كرد: از مردم می خواهیم بازگشت خود را با توجه به حجم بالای ترافیك به روزهای آخر نگذارند و هر چه زودتر با رعایت قوانین اقدام به بازگشت کنند.

وی با تاكید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: خستگی و شتاب جهت رسیدن از علل اصلی تصادفات در روزهای آخر طرح نوروزی است و به همین جهت اگر مردم بازگشت خود را به روز آخر نگذارند بهتر خواهد بود و برای روز سیزده فروردین روز طبیعت محیط های اطراف محل مسكونیخود را برای این روز در نظر بگیرند تا در زمان بازگشت به ترافیك برخورد نكنند.

جانشین نیروی انتظامی كشور افزود: مردم در طول اجرای طرح نوروزی همكاری خوبی را در سطح كشور با نیروی انتظامی و رعایت سرعت در رانندگی داشتند و از این نظر در طول اجرای طرح2 كیلومتر سرعت متوسط كمتر شده است و نسبت به سال قبل نیز تصادفات كاهش داشته است.

مومنی تاكید كرد: با توجه به بارندگی ها خصوصا در جاده های شمال كشور و لغزنده بودن جاده، رانندگان قوانین راهنمایی رانندگی را رعایت كنند و با سبقت های بیجا موجب تصادف و مخاطره برای خود و دیگران نشوند.

وی تصریح كرد: از ابتدای شروع طرح تاكنون استان های شمالی از جمله مازندران، گیلان والبرز ، قم و فارساز پر تردد ترین استان های كشور بوده اند.

جانشین نیروی انتظامی كشور تاكید كرد:با توجه به وضعیتایمنی خودروها و شرایط جوی و حجم بالای مسافرتها، مردم قوانین را رعایت كنند.

خودروی پراید پر تصادف ترین خودروی كشور در طول ایام نوروز امسال

مومنی خاطر نشان كرد: در این ایام خودروی پراید از پر تصادف ترین خودروهای سطح كشور بوده است.

وی با اشاره به اینكه همه راه های مواصلاتی كشور در حال حاضر باز است، ابراز كرد: در طول ایام نوروز امسال شاهد كاهش جرائم و تصادفات در سطح كشور و استان مازندران بوده ایم و نوروز امسال یكی از امن ترین ایام بوده است و دارای امنیت قابل قبولی بود.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار