شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات در نامه‌ای به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد:
کد خبر: ۲۰۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲ 31 March 2016
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات در نامه‌ای به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد:

کسی که نا آگاهانه حرفی را می‌زند یعنی جهالت بر او غلبه کرده یا شاید تعطیلات نوروزی شما و اطرافیانتان در جزیره کیش  و سواحل شمالی کشور که آیین نوروزی سالیانتان در گرد غبار دلنشین دنیا و خوی کاخ نشینی  و زیبایی‌های آن شده است که هوای سواحل سنت پیت در خلیج فلوریدا یا سواحل و آب‌های جزایر هاوایی را در ایالات متحده امریکا کرده‌اید و به سرتان زده است که این‌گونه بی محابا سخن می‌گویید؟ و پیام‌هایتان را توسط خودتان با نظارت یا بدون نظارت در فضای مجازی پخش می‌کنید و ...

شاید غرور رای چند میلیونی در تهران در انتخابات اخیر مجلس خبرگان باعث شده رویا‌هایی همچون رابطه با امریکا و باز شدن سفارت امریکا در تهران یا شورای رهبری و ... در ذهنتان می‌پرورانید و برنامه ریزی می‌کنید؟

در عرف سیاسی جهان به غیر از فیلم‌های ژاپنی ( و بعضا در واقعیت) افراد در چنین مواقعی یا عذرخواهی کرده و یا استعفا می‌دهند و نه ماستمالیزاسیون کردن و ماله کشی دروغین...

دلسوزانه به عنوان یار انقلاب از شما استدعا داریم چند صباح باقیمانده از عمرتان را صرف استغفار و امورات معنوی و تکمیل خاطراتتان نمایید و خود را از عالم سیاست که در آن دچار جهالت یا خیانت شده‌اید بازنشسته اعلام فرمایید.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
از دیدگاه حقیر با اینکه حقایقی مطالبه گرانه در پشت این نامه موجود است اما ادبیاتی سخیف و بی سواد بر آن موج میزند. حیف است که نام والای بسیج بر سربرگ این نامه و ادبیات سخیف باشد.
بي نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
يه ضرب المثل قديمي ميگه درد سير نيست درد ..........
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار