سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اسکان 65 هزار گردشگر نوروزی (نفر روز) در مدارس پایتخت گفت: آمار اسکان گردشگران نوروزی در مدارس تهران نسبت به نوروز 95 حدود 75 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۲۰۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 02 April 2016
مسعود ثقفی افزود: آمار اسکان گردشگران نوروز 94 در مدارس پایتخت 47 هزار نفر روز بود.

وی با بیان اینکه در شهر تهران 120 مدرسه و یک هزار و 300 کلاس برای اسکان مسافران تجهیز شد اظهار کرد: پذیرش مسافران و فرهنگیان سراسر کشور در مدارس از 27 اسفند94 تا 12فروروین ماه95 انجام شد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: میانگین مدت اقامت مسافران در مراکز اسکان فرهنگیان تهران یک تا چهار شب بود که در برخی موارد نیز شاهد اسکان مسافران نوروزی در مدرت زمانی بیشتری بودیم.

ثقفی افزود: تمامی مدارس، کلاس های درس و مراکز اسکان آموزش و پرورش شهر تهران به امکانات مورد نیاز اقامتی مسافران از جمله فرش، یخچال، تلویزیون و پتو مجهز شده بود.

وی اظهار کرد: نوروز 95 شش پایگاه پذیرش مسافر نوروزی در مبادی ورودی و سطح شهر تهران ایجاد و گردشگران ورودی به تهران از این طریق در مدارس اسکان داده شدند.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه مسافران نوروزی بیشتر مناطق شمالی شهر تهران را به دلیل نزدیکی و دسترسی بیشتر به اماکن و جاذبه های گردشگری ترجیح می دادند افزود: مناطق یک، دو و پنج بیشترین آمار پذیرش و اسکان گردشگران نوروزی را داشتند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار