در تعطیلات نوروزی صورت گرفت
به گزارش تابناک سمنان،معاون اداری مالی دانشگاه آزاد سمنان از پذیرایی از یک هزار زائر رضوی در این دانشگاه در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۲۰۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ 02 April 2016

با فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی، حجم سفرهای برون‌شهری و نوروزی در کشور افزایش می‌یابد و به دنبال آن، نیاز به اسکان و خدمات اقامتی افزایش پیدا می‌کند.

با توجه به این موضوع، همزمان با آخرین ماه سال و بر اساس بخشنامه‌های صادره از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، تشکیل ستادهای اسکان دانشگاهی با هدف خدمات‌رسانی شایسته و مناسب به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی همچون سنوات گذشته، در دستور کار این مجموعه بزرگ دانشگاهی در سراسر کشور قرار گرفت.

دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با توجه به قرار گرفتن در مجاورت آزادراه تهران - مشهد در این ایام با تعدد مسافر و مراجعه کننده از اقصی نقاط کشور مواجه است.

بر این اساس، این واحد دانشگاهی با استفاده از همه امکانات اقامتی و خدماتی خود و تشکیل این ستاد در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای میهمانان و زائران امام رضا (ع) بود؛ فرصتی مغتنم برای خدمت‌رسانی به خانواده بزرگ دانشگاه که قصد زیارت و سفر به مشهد مقدس و بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) را داشتند.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در سمنان ضمن تقدیر از عملکرد ستاد اسکان نوروزی این واحد دانشگاهی گفت: همچون سنوات گذشته و با هدف خدمت‌رسانی به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در آخرین ماه سال گذشته شاهد تشکیل ستاد اسکان در این واحد دانشگاهی بودیم تا بتوانیم خادمان شایسته‌ای برای زائران امام رضا (ع) و همکاران گرامی در ایام تعطیلات نوروز باشیم.

رضا زیاری افزود: به این منظور از تمام امکانات لازم بهره گرفته و در جهت آسایش میهمانان از هیچ کوششی دریغ نشد؛ به طوری که درصد رضایت‌مندی قابل قبولی را نزد میهمانان نوروزی شاهد بودیم که این موضوع مایه مباهات مجموعه دانشگاه را فراهم آورد.

وی ضمن تقدیر از تشکیل ستاد اسکان نوروزی در واحدهای دانشگاهی گفت: با توجه به گستره وسیع و حضور سراسری دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، تشکیل ستاد اسکان نوروزی و خدمات‌رسانی به خانواده بزرگ دانشگاه کم‌ترین خدمتی است که به این قشر فرهیخته می‌توان در این ایام ارائه کرد که سبب آرامش خیال و راحتی این عزیزان در طول سفرهای نوروزی را به همراه خواهد داشت.

زیاری افزود: واحد سمنان در ایام نوروز امسال پذیرای بیش از یک هزار میهمان در قالب 242 خانواده از اقصی نقاط کشور بود که بخش اعظم آنان را زائران امام رضا (ع) تشکیل می‌دادند.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گفت: برای رفاه حال مسافران در این ایام، علاوه بر امکاناتی نظیر قند، چای و لوازم ضروری با صبحانه از میهمانان پذیرایی شد؛ همچنین از طریق تفاهم با پیمانکار سلف سرویس دانشگاه، ناهار را با هزینه مصوب دانشگاه تأمین کرده بودیم که عزیزان میهمان امکان سفارش و استفاده از آن را به راحتی و در تمام ایام اقامت خود داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار