کد خبر: ۲۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 08 April 2015

تابناک فارس به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس؛سرهنگ اکبر زلفی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان هنگام گشت زنی در اتوبان "لامرد" به سمت "مهر" به یک دستگاه خودرو پژو405 مظنون شدند.

سرهنگ زلفی افزود: راننده خودرو به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن 476 هزار و 200 نخ سیگار قاچاق کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف 6 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در کازرون

پلیس شهرستان کازرون استان فارس در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت 6 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی را کشف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در این باره گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت، یک دستگاه خودرو زانتیا ، یک دستگاه خودرو پراید و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ مهرداد مشوق افزود: در ادامه این طرح مأموران یگان امداد و کلانتری 12 حضرتی نیز حین گشت زنی به ترتیب یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت را که به صورت بلاصاحب در خیابان رها شده بود کشف که با استعلام به عمل آمده مشخص شد دارای سابقه سرقت هستند.

فرمانده انتظامی کازرون در پایان در راستای پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه از شهروندان خواست اتومبیل خود را در محیط‌های خلوت و تاریک و یا در یک نقطه مدت طولانی پارک نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار