معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان از برگزاری مراسم سی و هفتمین سالگرد شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری در روز ۱۲ اردیبهشت ماه در هرمزگان خبرداد و گفت: اساتید و معلمان برتر استان هرمزگان تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۲۰۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 04 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی رئوفی امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری در هرمزگان با تاکید بر لزوم واکاوی و بازخوانی اندیشه های آیت الله شهید مطهری اظهارداشت: سوگند خداوند به قلم نشان دهنده حرمت بالای آن است.

وی، شهید مطهری را یکی از تئوریسین های انقلاب اسلامی دانست و بیان‌داشت: علامه شهید مرتضی مطهری آثار و خدماتی وصف ناشدنی برای انقلاب اسلامی انجام داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان با بیان اینکه واکاوی و بازخوانی آثار و اندیشه های شهید مطهری برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان ضروری است، گفت: برای سخنرانی مراسم سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری در استان از سخنرانان استانی و کشوری بهره مند می‌شویم.

رئوفی ادامه داد: مرکز آموزش و پژوهش، توسعه و آینده نگری استان هرمزگان به عنوان دبیر ستاد برگزاری مراسم سی و هفتمین سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری در استان هرمزگان تعیین شده است.

وی تصریح‌کرد: دانشجویان و طلاب استان می‌توانند مقالات خود را در حوزه مطهری پژوهی به دبیرخانه این ستاد در استان ارسال کنند.

رئیس شورای فرهنگی استانداری هرمزگان در ادامه بیان‌داشت: در مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری اقشار مختلف جامعه از دانشجویان، طلاب، فرهنگیان و مسئولان شرکت می‌کنند.

رئوفی ابرازداشت: مراسم سالگرد بزرگداشت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری در استان هرمزگان  روز 12 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری برگزار و در این مراسم همچنین از اساتید و معلمان  برتر استانی و  صاحبان مقالات برتر تجلیل به عمل می‌آید.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه مجموعه آثار استاد شهید مرتضی مطهری همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت این استاد در استان با هدف آشنایی بیش از پیش عموم شرکت کنندگان با آثار این اندیشمند انقلابی وی خبرداد.

معاون توسعه مدیریت و منلع انسانی استانداری هرمزگان یادآور شد: دستگاه‌های مرتبط به ویژه آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان با برگزاری مراسمات پربار و با دعوت از سخنرانان مجرب به تبیین اندیشه‌های ناب این استاد فرزانه در بین دانشجویان و دانش آموزان بپردازند تا نسل جدید هر چه بیشتر با آراء و نظرات این اندیشمند در حوزه معارف اسلامی بیشتر آشنا شوند.

رئوفی گفت: در سطح دانشگاه‌ها و مدارس استان مسابقات مقاله نویسی، نمایشگاه آثار استاد و مراسم تجلیل از اساتید و معلمان برتر استان نیز همزمان با هفته معلم برگزار می‌شود.

وی تصریح‌کرد: مراسم بزرگداشت استاد مطهری با محوریت فرمانداری‌ها در سطح شهرستان‌های استان برگزار و دستورالعمل آن نیز به فرمانداری‌ها ارسال می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار