مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و شعار سال معظم له با عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، فرهنگ‌سازی مهم‌ترین و ضروری ترین رکن در تحقق شعار سال است.
کد خبر: ۲۰۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 05 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان افزود: همدلی و هم زبانی دستگاه‌های فرهنگی برای فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال مقام معظم رهبری امری ضروری است.

 وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی یک موهبت الهی و فرصت است افزود: مردم فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی در تمام شرایط مختلف در کنار انقلاب اسلامی و این نظام مقدس با رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (حفظه الله) ایستادند پس خدمت برای این مردم بصیر و آگاه یک فرصت و موهبت الهی است و همه مسئولین باید قدر این فرصت را بدانند و آن را مغتنم بشمارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با درخواست از مجموعه دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای فرهنگ‌سازی و آماده کردن بسترهای فرهنگی برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری تصریح کرد: تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی نیازمند کار و تلاش پیگیر و همه‌جانبه است و همه موظف هستیم در جهت رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری تا پایان سال تلاش کنیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه با تأکید بر پرهیز از استفاده شعاری از شعار سال مقام معظم رهبری تأکید کرد: اقدام و عمل از مهم‌ترین اولویت‌ها در اقتصاد مقاومتی هست و باید طوری برنامه‌ریزی صورت گیرد که در پایان سال جاری آثار و برکات آن در زندگی اقشار مختلف جامعه مشاهده شود و مردم به‌خوبی آن را لمس کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه استکبارستیزی را مهم‌ترین شاخصه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تمام دستاوردهای بی‌نظیر و چشم‌گیر جمهوری اسلامی ایران در سایه باور به ما می‌توانیم و در برابر شدیدترین و سخت‌ترین تحریم‌ها توسط کشورهای مستکبر عالم و غرب به دست آمد و به ما ثابت کرد که توسعه و پیشرفت کشور فقط با اتکاء و  اعتماد به همت بلند جوانان این مرزوبوم و رهنمودهای رهبر عظیم آلشان انقلاب محقق خواهد شد، پس همه وظیفه‌داریم برای تقویت روحیه انقلابی جوانان و نوجوانان  و حفظ دستاوردهای این نظام مقدس تلاش کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان تأکید کرد: ایران اسلامی تنها الگوی مقاومت و ایستادگی در برابر قدرت‌های استکباری است و چشم امید بسیاری از کشورهای منطقه و جهان است و این‌همه به برکت خون پاک شهدا و ایثارگری‌های جانبازان و رزمندگان اسلام و هدایت‌های بی‌نظیر امام خمینی (ره) و رهبر عظیم آلشان انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (حفظه الله) است و امروز هم تنها مسیر پیروزی و اقتدار ایران اسلامی در سایه حرکت در خط رهبری و ولایت‌فقیه  است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار