کد خبر: ۲۰۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 05 April 2016

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویر احمد از اکران فیلم سینمایی بادیگارد ساخته تحسین برانگیز ابراهیم حاتمی کیا از 15 فروردین تا آخر اردیبهشت خبر داد.

139412191735208687309544

وحید مثنوی، افزود: فیلم بادیگارد دومین فیلمی است که در سینما انقلاب یاسوج ( جنب شهرداری یاسوج کانون فرهنگی سابق بسیج ) اکران می شود و هر روز از ساعت 4 تا 10 شب در سه نوبت اکران خواهد شد.

وی هزینه بلیط فیلم "بادیگارد” را چهار هزار تومان بیان کرد و اظهار داشت: به مدارس، دانشگاه ها و سایر مراکزی که به صورت گروهی برای تماشای این فیلم مراجعه کنند تخفیف داده می شود.

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد ساعت فروش بلیط فیلم بادیگارد را نیم ساعت قبل از شروع این فیلم بیان کرد و گفت: علاقه مندان برای خرید بلیط می توانند به محل اکران فیلم یعنی بلوار امام خمینی(ه)، جنب شهرداری، خیابان شهید قندی مراجعه کنند.

وی استقبال مردم از اولین فیلم این سینما را مناسب دانست و اضافه کرد: بعد از اکران فیلم بادیگارد فیلم پی 22 اکران خواهد شد و بعد از آن نیز فیلم محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی در این سینما اکران می شود.

به گزارش صبح زاگرس، فیلم سینمایی بادیگارد به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و هجدهمین ساخته اوست. این فیلم در بخش مسابقه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی پرویز پرستویی و سیمرغ بلورین بهترین جلوه های بصری را دریافت کرد و در بخش های بهترین چهره پردازی، بهترین صدا، بهترین موسیقی متن و بهترین فیلمبردای نامزد شد. بازیگران معروفی چون پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان و امیر آقایی نقش داشته‌اند.

منبع :صبح زاگرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار