رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: 8 هزار مسافر در ایام نوروز از موزه مردم شناسی آلاشت بازدید کردند.
کد خبر: ۲۰۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱ 05 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، رضادانش زاده ابراز کرد: در سیزده روز نوروز95 225هزار مسافر شب اقامت در سوادکوه و 210هزار نفر مسافر نیز در سوادکوه شمالی اسکان یافتند.

وی یادآور شد: 210هزار گردشگر از مناطق پایلوت گردشگری سوادکوه که شامل پارک جنگلی جوارم، دریاچه شورمست و امامزاده عبدالحق شهر زیراب است بازدید کردند.

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان بیان کرد: 180هزار مسافر نیز از سه منطقه گردشگری سوادکوه شمالی، منطقه نمونه گردشگری اندرگلی، سدسنبل رود و امامزاده سیدعلی آل کیا دیدن کردند.

دانش زاده از حضور 230هزارنفری مسافران نوروزی در فستیوال سبک زندگی ویژه ایام نوروز در ورودی شهرستان سوادکوه خبرداد و گفت: این نمایشگاه پیش زمینه خوبی برای گردشگرانی که شناخت چندانی از شهرستان ندارند به وجود آورد و باعث شد تا گردشگران بیشتری در سوادکوه اقامت کنند.

رییس میراث فرهنگی سوادکوه عنوان کرد:8 هزار مسافر در ایام نوروز از موزه مردم‌شناسی آلاشت بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: با تبلیغات و اظلاع رسانی درست و جامع به گردشگران نیز حدود 120هزار نسخه کتابچه راهنمای گردشگری، نقشه شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی، راهنمای هلال احمر و اورژانس در بین مسافران توزیع شد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار