احمد حبیبی تنها هرمزگانی حاضر در میان ترکیب مدیران سازمان منطقه آزاد قشم شامگاه سه شنبه 17 فروردین ماه در تالار وحدت شهر قشم به همراه دو تن دیگر از معاونان این سازمان تودیع و افراد جدیدی جایگزین آنان شدند.
کد خبر: ۲۰۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶ 06 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، دكتر حبيبى جانشین مدیرعامل و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم شامگاه سه شنبه و در سکوت خبری تودیع شد تا پرهیزگار مشاور مدیرعامل فعلی سازمان جایگزین وی شود.

منابع محلی گزارش دادند که شامگاه سه شنبه ١٧ فروردين ماه ٩٥ در تالاروحدت شهر قشم كاركنان سازمان در بهت و غافلگيرى شاهد توديع احمد حبیبی جانشین مدیرعامل و معاون سازمان منطقه آزاد قشم بودند.

حضور حبیبی در منطقه آزاد و اکنون کنار گذاشتن وی از این پست از آن جا حائز توجه است که وی عضو ارشد اصلاح طلبان استان هرمزگان و از اعضای ستاد دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری بود و در ترکیب هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم نیز حضور داشت.

گفته شده که  در هنگام سخنرانى خداحافظی حبيبى از منطقه آزاد قشم، حاضرين در جلسه که عمدتا از پرسنل سازمان منطقه آزاد قشم و مسئولین شهرستان بودند، بارها وی را مورد تشویق و حمایت قرار دادند.

لازم به یادآوری است که دو تن دیگر از معاونان سازمان نیز در این مراسم کنار گذاشته شدند.

 پرهيزكار که اصالتا از شهرستان لاهيجان است جایگزین حبیبی در معاونت منابع انسانی شد. وی تا پيش از اين مشاورانرژى و سوخت مديرعامل سازمان بود.

همچنین معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم نیز تغییر و کرباسچی جای خود را به فرزین حقدل داد.

در معاونت اقتصادی سازمان نیز که تا پیش از این حقدل مشغول فعالیت بود، عباسیان معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار