رئیس هیئت اقتصادی ایتالیایی:
رئیس هیئت ایتالیایی و معاون سابق وزیر اقتصاد این کشور اظهار کرد: از لغو تحریم‎های ایران مطمئن بودم برای همین شرکتی با اهداف اقتصادی در تهران راه اندازی کردم.
کد خبر: ۲۰۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 07 April 2016
به گزارش تابناک تبریز، آلدولفو اورسو در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی تبریز گفت: ایتالیا در بخش صنایع غذایی و کشاورزی پس از آمریکا دومین کشور جهان است .

وی اظهار کرد : بر این اساس می توانیم همکاری ها و سرمایه گذاری های مناسبی در این خصوص در آذربایجان شرقی انجام دهیم .

وی همچنین با بیان اینکه 12 و 13 آوریل ( 24 و 25 فروردین) نخست وزیر ایتالیا به ایران سفر می کند، خاطرنشان کرد: بعد از لغو تحریم‌ها، رئیس جمهوری ایران به رم سفر کرد که نشان از روابط حسنه دو کشور ایران و ایتالیا در سال‌های گذشته است.

اورسو گفت: بنده نماینده بخش راه آهن و خطوط ریلی ایتالیا هستم و اعلام می کنم ایتالیا علاقمند به فعالیت در این بخش در استان آذربایجان‌شرقی است؛ در همین خصوص با مدیر کل راه آهن آذربایجان‌شرقی نیز دیدار خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: آذربایجان‌شرقی به لحاظ اقتصادی موقعیت ارزشمندی داشته و از این نظر علاقمند گسترش همکاری ایتالیا با این استان هستیم.

گفتنی است؛ هیئت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی یک گروه ایتالیایی به سرپرستی رئیس هیئت مدیره شرکت ایتالیایی 'آی دبلیو اس' و معاون سابق وزیر اقتصاد این کشور با اعضای اتاق بازرگانی تبریز و فعالین اقتصادی استان آذربایجان‌شرقی دیدار کرد./ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار