با حضور مدیر کل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی بخش سرفاریاب اولین دفتر پیشخوان خدمات ثبت احوال در این شهر افتتاح گردید.
کد خبر: ۲۰۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴ 07 April 2016
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام، پیش از ظهر امروز با حضور مدیر کل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد، بخشدار سرفاریاب, امام جمعه این شهر و جمعی از مسئولان محلی، اولین دفتر پیشخوان خدمات ثبت احوال در شهر سرفاریاب افتتاح گردید.
امام جمعه سرفاریاب در ابتدای این آیین ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدیرکل ثبت احوال استان و همراهان از ایشان خواست با توجه به پراکندگی روستاهای تابعه بخش و مشکلات ایاب و ذهاب مردم تا مراکز شهرستانهای کهگیلویه وچرام در خصوص تاسیس اداره ثبت احوال در مرکز بخش همکاری و مساعدت لازم را بعمل آورند.
مدیرکل ثبت احوال استان نیز در حاشیه این مراسم گفت: در راستای واگذاری امورات ثبت احوال به بخش خصوصی به منظور تسریع و تسهیل در امر خدمت رسانی به مردم در یک سال گذشته بیش از ۱۷ دفتر پیشخوان در سطح استان افتتاح شده و در آینده ای نزدیک مجموع دفاتر پیشخوان خدمات ثبت احوال در استان به بالای ۳۰ دفتر خواهد رسید.
سید محمدعلی تقوی در پاسخ به درخواست مردم، مسئولین و امام جمعه سرفاریاب یادآورشد: از یک سال پیش مکاتبات و پیگیریهای لازم از طریق اداره کل و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی با سازمان ثبت احوال کشورجهت تاسیس و استقرار اداره ثبت احوال در بخشهای دیشموک، سرفاریاب و پاتاوه انجام گرفته ولی بدلیل مشکلاتی تاکنون موفق به اخذ مجوز از دولت نشده ایم و امیدواریم در آینده ای نزدیک با اخذ مجوز از سازمان ثبت احوال در خصوص اجرای خواسته بحق مردم جامعه عمل بپوشانیم.
وی عنوان کرد: درخواست صدور شناسنامه المثنی، صدور اولین کارت شناسایی ملی، درخواست تعویض کارت ملی، درخواست صدور کارت ملی المثنی، درخواست تغییرنام، تغییر نام خانوادگی، ثبت ازدواج و مشخصات فرزندان در شناسنامه، درخواست گواهی تجرد، فوت و شماره ملی، تکمیل مشخصات یا تغییر نام از جمله خدماتی است که در دفتر پیشخوان ارائه خدمات ثبت احوال صورت می پذیرد.
گزارش وعکس: سید ظفرطاعتی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار