مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز خبر داد
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز احداث کارخانه تولید برق از زباله را از اولویت‌های این سازمان در سال‌ جاری دانست.
کد خبر: ۲۰۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 07 April 2016

به گزارش تابناک تبریز،علیرضا اصغری با اشاره به اینکه پاکت‌های مناقصه احداث کارخانه تولید برق از پسماند، اول اردیبهشت ماه باز می‌شود، اظهار داشت: بعد از تعیین برنده مناقصه عملیات احداث کارخانه بزرگ و زیست محیطی زباله سوز و تولید برق از پسماند در تبریز آغاز خواهد شد.

وی در خصوص اولویت‌های اساسی سازمان مدیریت پسماندهای شهری شهرداری تبریز در سال 95 گفت: از دیگر اولویت‌های اساسی سازمان به جز احداث کارخانه زباله سوز، ارائه آموزش‌های شهروندی برای کاهش تولید زباله، تعیین تکلیف شرکت مجری طرح تفکیک از مبدا و تولید کمپوست و پروژه‌های مشارکتی سازمان خواهد بود.

اصغری با اشاره به اینکه شهر تبریز شهری تمیز و پاک است، گفت: سازمان مدیریت پسماند برای ارتقای کیفیت خدمات تنظیفی نظارت مستمر و دقیقی را بر کار پیمانکاران جمع‌آوری پسماند انجام می‌دهد و با قاطعیت بر امر رفت و روب شهر نظارت می‌کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز همچنین گفت: از جمله مهم‌ترین‌ها اولویت‌های سازمان توجه ویژه به فعالیت ستاد ویژه نخاله و زباله‌های ساختمانی خواهد بود که تقویت این ستاد به همراه مدیریت نخاله گاهها و بازیافت نخاله‌ها از اولویت‌های اساسی سازمان مدیریت پسماند در سال جدید خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار