نخستین برنامه «هفت» در سال 1395 با مونوگ بهروز افخمی درباره میزبان شگفت انگیز فروش در ابتدای سال آغاز شد؛ فروشی نزدیک به بیست میلیارد تومان که افخمی پیش‌ بینی کرد تا انتهای فروردین ماه به بیست و پنج میلیارد تومان یعنی در حدود نیمی از فروش سال 93 را به دست خواهد آورد.
کد خبر: ۲۰۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹ 08 April 2016


پیگیری ثبت رکورد اکران 24 ساعته فیلم‌های سینمایی در نوروز
نخستین قسمت از برنامه سینمایی «هفت» در سال 95 امشب 20 فروردین ماه ساعت 23:20 با اکران نوروزی آغاز شد و در ادامه بررسی آرای شهید مرتضی آوینی به مناسبت سالروز شهادتش و همچنین فضای جشنواره بین‌المللی فجر، بررسی شد.

به گزارش «تابناک»؛ نخستین برنامه «هفت» در سال 1395 با مونوگ بهروز افخمی درباره میزبان شگفت انگیز فروش در ابتدای سال آغاز شد؛ فروشی نزدیک به بیست میلیارد تومان که افخمی پیش‌ بینی کرد تا انتهای فروردین ماه به بیست و پنج میلیارد تومان یعنی در حدود نیمی از فروش سال 93 را به دست خواهد آورد.

افخمی همچنین به کیفیت پایین نمایش فیلم در سالن‌های حوزه هنری اشاره کرد و از مسئولان خواست تا کیفیت نمایش در این سال‌ها بهبود یابد و همچنین از مسئولان سینمایی درخواست کرد تا با تغییراتی که در چیدمان فیلم‌ها می‌دهند، تماشاگر را در طول سال نیز حفظ کنند. 

در ادامه دوربین برنامه «هفت» به سینما آزادی رفت که مدیر سینما آزادی به عنوان یکی از شلوغ ترین سینماهای کشور اشاره کرد در ایام تعطیلات نوروزی، این سینما یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان فروش داشته است. سعیدی پور مدیر سینما آزادی با اشاره به اینکه ظاهراً 24 ساعته شدن اکران در سینمای هند و آمریکا نیز بی‌سابقه‌است، از پیگیری برای ثبت این رکورد در گینس خبر داد!

در ادامه، «هفت» به مناسبت شهادت این هنرمند، مناظره‌ای با حضور امید روحانی از دوستان قدیمی مرتضی آوینی- از سال 1345- و وحید یامین پور که هیچ ارتباطی با آوینی نداشته و علت انتخابش برای این مناظره مشخص نیست، برگزار شد.

رسول صدرعاملی نیز در بخش دیگر برنامه میزبان رضا میرکریمی، دبیر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر خواهد بود و در آستانه برگزاری این رویداد سینمایی با وی درخصوص تازه ترین اخبار و تحولات این جشنواره به گفتگو می نشیند. همچنین تيزر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر برگرفته از فیلم «گاو» ساخته داریوش مهرجویی امشب در برنامه هفت رونمایی می شود.

مسعود فراستی نیز در میز نقد خود با حضور وحید امیرخانی، کارگردان فیلم سینمایی «در مدت معلوم» به نقد و بررسی این فیلم کمدی سینمایی پرفروش سال گذشته می پردازد.

هومن سیدی و سعید سعدی، کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» نیز میهمانان دیگر «هفت» خواهند بود و با امیرعباس صباغ و سیدسعید هاشم زاده درخصوص این فیلم گفتگو می کنند.

پشت صحنه تولید فیلم سینمایی «مرداد» به کارگردانی بهمن کامیار نیز امشب در #هفت پخش خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار