نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اجرای طرح تحول نظام سلامت را یکی از کارهای بزرگ دولت دانست و گفت: با اجرای این طرح آرزوی دیرینه مردم برآورده شد و اکنون هزینه های درمانی به پایین ترین حد خود رسیده است.
کد خبر: ۲۰۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 09 April 2016

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اجرای طرح تحول نظام سلامت را یکی از کارهای بزرگ دولت دانست و گفت: با اجرای این طرح آرزوی دیرینه مردم برآورده شد و اکنون هزینه های درمانی به پایین ترین حد خود رسیده است.


به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در دیدار هیات رئیسه، کارکنان ستادی، روسای بیمارستان ها، دانشکده ها و بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تبریک سال نو اظهارکرد: آغاز امسال بنام حضرت فاطمه زهرا(س) و پایان آن نیز به اسم این بانوی بزرگوار است امیدوارم همه ما از پیروان راستین ایشان و اهل بیت عصمت و طهارت باشیم.
وی ضمن تقدیر از خدمات کارکنان حوزه سلامت استان ایلام در راه خدمت به مردم افزود: خدمت در حوزه سلامت اقدامی معنوی است که قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست.
حجت الاسلام لطفی تاکید کرد: در گذشته حوزه بهداشت و درمان کشور و این استان دچار آسیب های جدی بود اما به برکت وجود نظام اسلامی هم اکنون در دوردست ترین روستاهای محروم نیز خانه بهداشت وجود دارد و به مردم در حوزه سلامت و بهداشت خدمات ارائه می کنند.
وی پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی در حوزه های دفاعی، پزشکی، تکنولوژی نانو را ستودنی دانست و یادآور شد: ما در عمل ثابت کرده ایم که تحریم ها به فرصت برای کشور تبدیل شده و دشمنان هنوز در بهت و حیرت هستند.
امام جمعه ایلام گفت: در عرصه دفاعی و موشکی تمام معادلات جهانی را بر هم زده و قدرت بازدارندگی و دفاعی خود را به دشمنان دیکته کرده ایم که در این زمینه نمی توانند حرفی برای تهدید نظام داشته باشند.
حجت الاسلام لطفی ادامه داد: در حوزه اقتصاد نیز باید به اوج اقتدار و پیشرفت برسیم که دشمنان از طریق تحریم های اقتصادی بر ما فشار وارد نکنند.
وی خاطر نشان کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده لذا همه وظیفه داریم در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و در تمامی زمینه ها راه را برای تحقق این شعار ارزشمند فراهم سازیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این دیدار گفت: عرصه سلامت گسترده ترین عرصه خدمت اجتماعی دولت و نظام است که پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایت خاطر مردم از این طرح نشان از مطلوبیت و خدمتگزار بودن آن برای اقشار مختلف مردم بخصوص اقشار کم درآمد و محروم دارد.
دکتر علی دل پیشه افزود: در حوزه درمان که با اجرای طرح تحول نظام سلامت خدمات آنان نسبت به گذشته دو برابر شده تعداد اعمال جراحی، ویزیت و بستری نیز در قالب این طرح عظیم افزایش چشمگیر و چند برابری داشته است.
وی تاکید کرد: در حوزه ویزیت سرپایی با ایجاد کلینیک های تخصصی در سطح شهر ایلام و دیگر شهرستان ها تمامی متخصصین حاضر در طرح تحول نظام سلامت از داشتن مطب خصوصی منع شدند تا به صورت کامل در اختیار مردم در بخش دولتی باشند و اکنون با تعرفه 34 هزار و 500 ریالی مردم استان به متخصصین رشته های مختلف دسترسی دارند.
دکتر دل پیشه همچنین در تشریح دستاوردها و خدمات بهداشتی به مردم استان گفت: با اجرای تحول بهداشت برای ساکنان حاشیه شهرها که به خدمات بهداشتی دسترسی نداشتند امکان خدمات رسانی فراهم شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار