شهردار منطقه 11 تهران از آغاز عمليات پروژه بهسازي و احياي باغ دامپزشكي پايتخت كه 22 هزار متر مربع وسعت دارد خبر داد.
کد خبر: ۲۰۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴ 10 April 2016
نصرالله آباديان افزود: زمين اين پروژه موسوم به باغ دامپزشكي در محله پر جمعيت و پر تراكم اسكندري واقع شده كه به درخواست شهروندان و دستور شهردار تهران به بوستان احيا مي شود.

وي با بيان اين كه كمبود زمين در محله هاي مركزي شهر تهران از مهم ترين مشكلات احداث بوستان هاي جديد است خاطرنشان كرد: با توجه به تراكم جمعيتي محله اسكندري و كمبود زمين مناسب، فضاي 22هزار مترمربعي اين زمين براي احداث بوستاني به شكل باغ ايراني با گونه هاي گياهي زيبا و متنوع در نظر گرفته شد.

آباديان افزود: عمليات خاك برداري و خاك ريزي احداث اين باغ آغاز شده و بر اساس برنامه ريزي در شش ماهه اول سال جاري اين باغ كه «باغ هنرهاي ايراني» نام گذاري مي شود در اختيار شهروندان قرار مي گيرد.

*تابلوهاي هويت در محله هاي شمال تهران نصب شد

رئيس اداره زيباسازي منطقه يك گفت: تابلو هاي هويت با هدف هويت بخشي به محلات و آشنايي نسل جوان با تاريخچه فرهنگي- تاريخي محل زندگي خود، در محلات شمال تهران نصب شد.
محمدرضا ميرزايي افزود: تاكنون بيش از 90 تابلو با همكاري نواحي 10 گانه و مديريت محلات در محله هاي شمال تهران نصب شده است.

وي در خصوص ويژگي هاي ساختاري تابلوهاي هويتي گفت: در اين تابلوها تاريخچه محلات و نقشه آنها در قاب شيشه اي بر روي سازه در مراكز محلي از جمله ميادين و بوستان ها نصب شده تا شهروندان با پيشينه محل آشنايي پيدا كنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار