کد خبر: ۲۰۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳ 10 April 2016

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز گفت: توجه به آموزش مفاهیم قرآنی در دستور کار این معاونت طی سال جاری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمدرضا فیروزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه توسعه علوم و مفاهیم قرآنی یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه در سال جاری است، بیان داشت: انس گرفتن و آشنا شدن بیشتر نسل جوان با مفاهیم قرآنی یکی از مهمترین راهکارهای اساسی برای مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان است.

وی ادامه داد: کاهش آسیب‌های اجتماعی و حرکت به سمت تعالی بیشتر در سایه فراگیری علوم قرآن است.

معاون جهاد دانشگاهی استان البرز در ادامه سخنان خود از آغاز ثبت‌نام دوره تفسیر موضوعی قرآن‌کریم در این استان خبر داد و بیان داشت: با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این دوره آموزشی روش‌های تفسیر موضوعی در قرآن کریم، روش بهره‌گیری از کتب تفسیر و آسیب‌شناسی تفسیر موضوعی در کنار سایر مباحث تخصصی تفسیر موضوعی قرآن کریم آموزش داده می‌شود.

به گفته وی، براساس تدابیر اندیشیده شده این دوره‌های آموزشی شنبه هر هفته برگزار خواهد شد و به شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها مدرک معتبر ارائه می‌شود.

فیروزی با بیان اینکه توسعه برنامه‌های فرهنگی در زمینه‌های مختلف از مهمترین برنامه‌های این معاونت به‌شمار می‌رود، افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه برنامه‌های فرهنگی لذا تمام تلاش خود را برای امور فرهنگی در این دانشگاه خواهیم داشت.

وی استفاده از توان و ظرفیت‌های انسانی موجود در این دانشگاه را برای توسعه برنامه‌های فرهنگی یک مزیت عنوان کرد و گفت: با توجه به حضور جوانانی خلاق و مستعد در این دانشگاه می‌توانیم از ظرفیت‌های آنان برای پیشبرد اهداف دانشگاه استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار