فرمانده سپاه استان سمنان تأکید کرد
به گزارش تابناک سمنان،فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بر ترویج گفتمان مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و اجرای برنامه‌ها با این موضوع در سپاه استان سمنان تأکید کرد.
کد خبر: ۲۱۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 11 April 2016

پیش از ظهر امروز فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان شاهرود به مناسبت سال جدید با حضور در دفتر سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این دیدار با تبریک ایام رجب و سال جدید، از فعالیت‌های مجموعه بسیج و سپاه شهرستان شاهرود در سال 94 تقدیر کرد.

سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی بر ترویج گفتمان مقام معظم رهبری در زمینه موضوع اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تأکید کرد.

وی همچنین بر اجرای برنامه‌ها با موضوع گفتمان مقام معظم رهبری در سطح سازمان بسیج و سپاه استان سمنان تأکید کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان شاهرود نیز در این دیدار با تبریک سال جدید و ایام ماه رجب در خصوص برنامه‌های اجرا شده در سال 94 در شهرستان شاهرود گزارشی ارائه کرد.

حمید دامغانی بر اهتمام مجموعه سپاه و بسیج شاهرود در سال 95 در تحقق منویات رهبر انقلاب در موضوع اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تأکید کرد.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان شاهرود با مسئول نظارت و تأیید صلاحیت نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان و مسئول سازمان مسکن و شهرسازی استان سمنان نیز دیدار کرد و در خصوص مسائل مختلف با آنها به رایزنی و بحث و تبادل‌نظر پرداخت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار