مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر خبر داد
مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر از سرمایه‌گذاری گسترده این موسسه در توسعه صنعت ریلی کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۱۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶ 11 April 2016
به گزارش تابناک قم، عیسی رضایی در دیدار تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، با اشاره به چهارمین سال فعالیت موسسه مالی و اعتباری کوثر، فعالیت‌های مالی و اعتباری این موسسه ویژه کارکنان صنایع دفاعی کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: موسسه مالی و اعتباری کوثر در زمینه‌های سرمایه‌گذاری فعالیت‌های قابل توجهی دارد که در این زمینه بخش اعظمی از سرمایه‌های موسسه در صنعت ریلی صرف شده است.

وی به قرارداد این موسسه با شرکت واگن پارس برای سرمایه‌گذاری در صنعت ریلی و توسعه تولید در این بخش اشاره کرد و افزود: نخستین قطار پنج ستاره مسافری مشهد سال گذشته با سرمایه‌گذاری این موسسه راه‌اندازی شد که این مهم برای خدمت‌رسانی شایسته به زائرین امام رضا(ع) صورت گرفته است.

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر به خدمات مالی و اعتباری این موسسه و روند اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در آن اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه نظر مقام معظم رهبری در خصوص کارمزد تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی این است که تنها کارمزد فعالیت‌های انجام شده اخذ شود، محاسبه این میزان برای موسسه کار مشکلی بود، از این رو تصمیم بر این شدیم تا کارمزدی از تسهیلات قرض‌الحسنه گرفته نشود.

وی با تأکید بر اینکه موسسه مالی و اعتباری کوثر تنها مرکزی است که وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد را تا سقف 50 میلیون ریال پرداخت می‌کند، تصریح کرد: سال گذشته این موسسه نزدیک به 3 هزار و 200 میلیارد تومان وجه التزام را بخشیده است.

رضایی با تأکید بر التزام این موسسه به رعایت مسائل شرعی خاطرنشان کرد: تمرکز فعالیت‌های موسسه مالی و اعتباری کوثر بر ایجاد امید در بین مردم است و در این زمینه برنامه‌های خود را حول محور کمک به مصالح نظام و همراهی با دولت قرار داده‌ایم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار