شهردار سمنان خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،شهردار سمنان گفت: به زودی پارک سنگی سمنان احیا و به یکی از مکان‌های تفریحی و جذاب شهر تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۲۱۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 12 April 2016

پیش از ظهر امروز در آستانه آغاز فصل گرما بازدید از پارک‌ها و بوستان‌های محلی شهر سمنان با بازدید از پارک سنگی آغاز شد.

شهردار سمنان در این بازدید با ابراز ناخشنودی از وضع فعلی این پارک گفت: پارک سنگی سمنان از پتانسیل‌های خوبی از جمله موقعیت مکانی مناسب و برخورداری از جریان آب بهره‌مند است و از این رو باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

حسین موسوی اظهار داشت: مخزن آب کشاورزی پارک سنگی باید به‌عنوان یک فرصت در این شهر کویری مدنظر قرار گرفته شود و از آن نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم.

وی از ایجاد بسترهای مناسب برای تفریح و استفاده شهروندان از این پارک زیبا خبر داد و خاطرنشان کرد: در نظر داریم با زیباسازی این پارک و طراحی جدید مسیر آب در راستای رضایت شهروندان خوب سمنانی گام برداریم.

شهردار سمنان تأکید کرد: کار مرمت و بهسازی این پارک و سایر پارک‌ها و بوستان‌های شهر از این پس با سرعت بیشتری انجام می‌شود تا شهروندان در فصل تابستان بتوانند از آن‌ها بهره‌برداری کنند.

موسوی ارتقای سیمای بصری شهر، استانداردسازی فضای بازی کودکان، ایجاد فضای سبز و کاشت گل و نهال را از اولویت‌های کاری شهرداری سمنان دانست و گفت: خوشحالیم که توانستیم با زیباسازی و گل‌کاری معابر و بلوارهای شهر رضایت شهروندان خوب شهر اخلاق را کسب کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار