مراسم تودیع و معارفه جانشین فرماندهی انتظامی، رئیس دفتر تحقیقات كاربردی و رئیس دفتر فرماندهی انتظامی با حضور سردار گودرزی برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲ 13 April 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت : جلب مشاركت و اعتماد عمومی مردم از اولویت‌های اصلی كار پلیس است و باید سرلوحه انجام مأموریت‌ها قرار گیرد .  

سردار گودرزی در این مراسم با بیان اینکه امنیت در همه ابعاد از جمله در ابعاد فردی، اجتماعی، ملی، فرهنگی و اقتصادی نیاز ضروری هر جامعه ای است ادامه داد: در زیر سایه امنیت است كه جامعه به رشد و توسعه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی می‌رسد.  

وی خاطر نشان كرد: پلیس خود را از مردم و برای مردم دانسته و از هیچ تلاشی برای آرامش و احساس امنیت و تأمین امنیت کوتاهی نخواهد كرد.  
در این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده ناجا سرهنگ علی ذوالقدری به عنوان جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان منصوب شد.  

تودیع و معارفه رئیس دفتر تحقیقات كاربردی فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس از دیگر برنامه های این مراسم بود كه ضمن تقدیر از سرهنگ کاووس محمدی رئیس سابق این دفتر، سرهنگ احمد ایزدی به جای وی معرفی شد.  
در این مراسم سرهنگ دوم محمد رضا دهقانیان به عنوان رئیس دفتر فرماندهی نیروی انتظامی استان معرفی و از خدمات رئیس دفتر سابق سرهنگ احمد ایزدی تقدیر شد . 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار