لبخند رضایت معاون وزیر کشور از فعالیت های عمرانی شهرداری؛
معاون امور عمرانی وزارت کشور به همراه سیاحی معاون عمرانی استانداری، کاظمی نژاد مدیرکل امور شهری، رییس و اعضای شورای شهر ، شهردار اهواز و معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز از پروژه های کلانشهر اهواز بازدید کرد.
کد خبر: ۲۱۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱ 13 April 2016
هوشنگ خندان دل در خصوص ارزیابی این پروژه ها گفت: در حال حاضر اهواز به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است وخوشبختانه در فواصل زمانی مختلفی که به اهواز سفر کردم پروژه های متعدد و متنوعی را کلانشهر اهواز مشاهده کردم.

خندان دل با اشاره به اینکه این پروژه ها نیاز به محافظت و همراهی مردم اهواز دارد افزود: البته تاکنون مردم اهواز همراه خوبی در کنار این پروژه ها بودند و مضایق پروژه ها را تحمل می کنند که باید از آنها تشکر کنیم.

وی تصریح کرد: شهرداری اهواز با همکاری شورای شهر در حال تلاش برای توسعه و عمران شهر اهواز است که به اعتقاد بنده اهواز پتانسیل ها و ظرفیت های بالایی در این خصوص دارد که با امکانات موجودی که دارد می تواند به قطب گردشگری کشور تبدیل شود و این اصلا دور از ذهن نیست.

اهواز به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است

معاون امور عمرانی وزارت کشور ضمن تاکید بر اهمیت پروژه های در حال انجام گفت: این پروژه ها باید مورد توجه قرار گرفته و نیاز مردم را تامین کنند و مدیریت محلی نیز باید در این مسیر هدایت شود و وزارت کشور هم هر کمکی که از دستش برآید برای توسعه و رفع مشکلات پیش روی پروژه های از جمله کمک مالی و غیرمالی انجام می دهد.

خندان دل ادامه داد: در سفرهای اخیر بنده به اهواز، مشکل ساحل سازی و بدنه سازی رودخانه کارون که دستمایه یک مصوبه شده بود مطرح بود که خوشبختانه برطرف شد.همچنین ساحل رودخانه ها در اختیار شهرداری ها قرار گرفته و ما نیز در این راستا به شهرداری اهواز کمک می کنیم.

 وی در خصوص پیشرفت کاری پروژه های اهواز گفت: پروژه ها پیشرفت خوب و محسوسی نسبت به گذشته داشته اند که البته مردم اهواز مستحق امکانات بیش از این هستند.

اهواز به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است

وی ادامه داد: در گزارشی که شهرداری اهواز ارائه داد من پیشنهاد دادم که در لایحه بودجه سال 95 که در حال حاضر در مجلس در دست بررسی است برای حل مشکل پسماند و حمل و نقل شهرهای کشور بویژه شهرهای ساحلی از جمله کلانشهر اهواز قدم موثری برداشته شود.

خندان دل با اشاره به اعتبارات اندک اختصاص یافته به پروژه ها تصریح کرد: راه حل اصلی برای پیشبرد پروژه ها این است که تکمیل پروژه های عمرانی به بخش های غیر دولتی واگذار شود و برای رفع کمبود منابع، لازم است که از منابع موجود استفاده بهینه کنیم.

وی وعده روزهای خوبی را برای پروژه های عمرانی اهواز را پیش بینی کرد و افزود: در این راستا ما از پروژه ها حمایت کامل می کنیم و رسانه ها نیز باید این موضوع را پیگیری کنند.

خندان دل ضمن اظهار رضایت از روند پیشرفت پروژه پل ولایت خاطر نشان کرد : پل ولایت پروژه عظیمی است که جا دارد از همکاری سپاه در این زمینه تقدیر و تشکر کنم که در این خصوص نهایت همکاری را داشته است.

اهواز به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است

معاون امور عمرانی وزارت کشور همچنین در پایان از روند پیشرفت کاری پروژه پل جواد الائمه بازدید و از وضعیت آن اعلام رضایت کرد و از شهردار اهواز نیز به خاطر پیگیری موثر اجرای پروژه ها تقدیر کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار