در دنیای امروزی رستوران ها و هتل های بسیاری وجود دارند که مدیران این مراکز برای جلب مشتری بیشتر سعی می کنند با هم رقابت کنند. بسیاری از مدیران لوکس بودن و مدرنیته بودن را برای جلب مشتری انتخاب میکنند اما برخی دیگر به سنت روی می آورند و شکل و شمایل رستوران خود را به صورت سنتی طراحی میکنند اما عده ای دیگر هستند که در رستوران های خود رابه سبک های عجیب و خطرناک طراحی میکنند که این هتل ها برای افراد خاص طراحی شده اند.
کد خبر: ۲۱۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷ 13 April 2016
 
خطرناک ترین رستوران های جهان+تصاویر
 
 
رستوران آلکاتراز ترکیه
 
این رستوران برای مشتریان شرایطی را فراهم میکند که کاملا شبیه زندان مخوف آکاتراز است و مشتریانش را به غذاهای عجیب و غریب با افرادی به شکل با افرادی به شکل پرستار  و دکتر تا سر حد مرگ میترساند.
 
 
خطرناک ترین رستوران های جهان+تصاویر
 
 
رستوران درختی زرد در نیوزلند
 
این رستوران با ارتفاع 10 متری در بالای یک درخت قرار داده شده است و در میان جنگل از مشتریان خود استقبال میکند و خطرات احتمالی جنگل بر عهده خود مشتری است چراکه این جنگل دارای حیوانات و حشی و خطرناک است.
 
خطرناک ترین رستوران های جهان+تصاویر
 
 
رستوران یخی لاینیو در فنلاند
 
این رستوران یخی بسیار سرد است و مراجعه کنندگان حتما با پوشش گرم وارد رستوران شوند چرا که درجه سرما در این رستوران تا 24درجه فارنهایت پایین می آید.
 
 
 
خطرناک ترین رستوران های جهان+تصاویر
 
 
 
تاریکترین رستوران در یکی از شهرهای آلمان
 
 
این رستوران به طرز عجیبیوحشتناک طراحی شده و تاریکی و سیاهی هولناکی در انتظار مشتریان خود است.مشتریان به طور کامل صددر صد دید ندارند، میز  و غذاهای خود را باید پیدا کنند و در این بین اتفاقات زیادی برایشان رخ خواهد داد از قبیل غیب شدن غذا و عوض شدن مزه غذا و ...
 
خطرناک ترین رستوران های جهان+تصاویر
 
 
رستوران نینجا در نیویورک
 
یکی از ترسناک ترین رستوران ها که به شکل و شمایل محلی ژاپن طراحی شده است و مشتریان اگر قصد غذا خوردن در این رستوران را دارند باید بدانند اگر وارد این رستوران شدند از حملات احتمالی نینجا ها و سامورایی ها با شمشیر تیز به شدت خواهند ترسید.
 
 
خطرناک ترین رستوران های جهان+تصاویر

پارس نيوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار